Citeren15.06.20060 likes

Advertise here!! |
Citeren15.06.20060 likes ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren15.06.20060 likes zo heb hier ff tijd voor mezelf dus een frisse duik het water in ![]() hmmm heerlijk hoor !!! en zo rustig en stil ...offe ...zou dat de voorbode van iets zijn miss ??? ![]() zal toch maar ff uitkijken.....oohhhhhhhhhhh wat voel ik daar op mijn rug hihihihihih ![]() |
Citeren15.06.20060 likes hey mama ik zie je zwemmen. ik zwaai naar je maar je ziet het niet. Ik zwem maar weer terug naar mijn handdoek. Heb nu al een uur gezwommen dus het is wel weer genoeg ![]() Zag boer ook zwemmen dus denk dat je zijn hand op je rug voelde ![]() |
Citeren15.06.20060 likes hihihi lampje heb je me dus weer bertrapt ik wou alleen maar mama lief vastpakken maar ze zwemde van schrik weg en ze is zo snel dat ik haar niet kan bijhouden, maar ik zie haar dadelijk wel op mijn hele grote handdoek erbij komen liggen ;) |
Citeren15.06.20060 likes heee lampje ...ja ik zag je niet he ...was zoooo aan het denken van wie die hand was he ![]() hmmmm maar als het mijn lieverdje boer is, mag ie verder doen hoor ![]() |
Advertise here!! |
Citeren15.06.20060 likes gaat een verrekijker kopen. eens kijken wat er allemaal aan de andere kant van het meer gebeurd ![]() |
Citeren15.06.20060 likes he hallo kunnen jullie ook niet op scroll komen ? |
Citeren15.06.20060 likes nee boer lukt niet
![]() ![]() |
Citeren15.06.20060 likes ik geraak er ook niet op boer pfffff al de hele tijd niet .....
hmmmm mag ik op je handdoek komen liggen lieverd ?? dan kom ik meteen hoor !!!! ![]() kusssssssssssssssssssssssss |
Citeren15.06.20060 likes humzzzzzz ik kan ook nie op scroll ![]() boer als je nou ff wil vragen of ze de deur open willen zetten hihihih |