Citeren15.06.20060 likes
dat is jammer saffie ik zal je missen op de chat lieverd dikke kussssssssssssssssss

Advertise here!! |
Citeren15.06.20060 likes dat is jammer saffie ik zal je missen op de chat lieverd dikke kussssssssssssssssss ![]() |
Citeren15.06.20060 likes goeie mogen boer!!!
Ook een kokosnootje kep er net een paar uit de boom gehaald Er liggen er nog 5 Als je em open wilt maken daar ligt de bijl Ik heb er de kracht niet meer voor hahahaha dikke kus op je lippen Love ya!!! |
Citeren15.06.20060 likes ja als ik er als maar uitknal heeft het geen zin om me telkens aan te melden
tis weer oke trouwens met R en mij ![]() |
Citeren15.06.20060 likes gelukkig daar ben ik blij om , ![]() ![]() |
Citeren15.06.20060 likes ![]() anders komt het me neus uit hahahah |
Advertise here!! |
Citeren15.06.20060 likes oke lieverd dan neem ik er 1 voor mezelf ,wil jij soms wel iets anders hebben ? |
Citeren15.06.20060 likes eh doe maar een lekker stuk ananas met watermeloen en guave
wist je trouwens dat als je je maagklachten hebt je guave moet drinken? Ik was in egypte anderhalf jaar terug en daar ben ik heel ziek geweest Ik moest van de dokter daar na dat ik 2 spuiten in mijn billetjes had gekregen veel guavesap drinken en verder niets eten 2 dagen lang Daardoor scheint het zo te zijn dat je lichaam wordt gezuivert Echt wonderlijk want ik voelde me na een dag al vel beter en de diaree en het spugen was weg dus geef mijn met andere woorden maar een fuitsalade Oja verdeet de aardbeien niet kus |
Citeren15.06.20060 likes sow spraakgeblek hoe kom je er bij
ik ben dislectisch dus vandaar dat er soms letters worden vergeten door me ![]() |
Citeren15.06.20060 likes hahahah zie boer netjes hetfruit in stukkies snijden
wat zie ik dat toch graag een man die voor het eten zorgt |
Citeren15.06.20060 likes ![]() ![]() ![]() ![]() niets om je druk over te maken allen maar vrede hahahah lijkt de flowerpowertijd wel ![]() toen was ik nog niet eens geboren maar wat maakt het uit was ik nog een eencellig wezentje hahahaha ![]() |