|
|
|
stijfsel kan je een hampeltje in bad doen voor droge huid, luieruitslag, zonnebrand, winterhanden, enz je krijgt er een elastische en malsere huid van. bij felle zonnebrand maak je een papje van die stijfsel en smeert die erop laat het even intrekken en daarna afspoelen. je mag alles in bad doen wat je er normaal in doet. gewoon alles erin doen en dan een hampeltje stijfsel. o_- |
 stijfsel voor in bad ?? schiet mij maar lek.
ik gebruik stijfsel om het behang mee intesmeren
|
denk niet dat de drogisterij dat hier verkoopt die sturen mij door naar de bouwmarkt of naar de schilderswinkel of naar het gesticht
|
is stijfsel normaal om was te stijven doe je in wasmachine
dus vind je in supermarkt en ja is goed voor de huid heb geen winterhanden en droge huid meer gehad o_- |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik kan mij wel herrinnren dat je vroeger bij losse boorden voor overhemden een bepaalt soort stijfsel gebruikte die je in supermarkt kon kopen maar of het er nog is ik niet weten |
|
weet niet of het dat was visser maar weet mijn oma gebruikte het wel voor tafellakens en hemden te stijven ze deed er een beetje van in in het wasmachine o_- |
Anonymous Undefined 65739 berichten dat is het zelfde butter mijn moeder gebruikte het |
okee dan maar zoeken naar het pakje je hebt foto gezien krijg je een zacht mals huidje van en zo goed als geen huidprobleempjes meer
krijg je terug een baby huidje
o_- |
|
je kan ook havermout in je bad doen voor een zacht velletje maar dan moet je er niet van snoepen
|
|