Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Vraag & Antwoord

hoe schrijf ik een goede solicitatibrief?

Advertise here!!

Citeren23.03.20070 likes
nou aangesien ik me leven nu drastisch ga veranderen, dat wel seggen vandaag naar de mentor geweest voor het laatst, ben nu gestopt met school! heb me al in geschreven bij de woonkrant!
nu nog un baan soeken( en dan op kamers!!!!)
nou goed maandag ga ik me inschreiven bij het arbeids en uitzent bureau n verder gewoon kranten doorsoeken, lags winkels enz.!

als i kmaar zo vlug mogeluk un baantje heb, en dan geld genoeg heb op kamers te wonen, alleen al bij die gedachte wordt ik blij ! me mentor sei daarstraks ik kan aan jesien dat je het egt wilt als je het erover hebt straal je helemaal!

ik sie nu egt een toekomst voor me, dat heb ik gewoon nooit gehad! en hiervoor heb ik alles over! voel me goed met en doel voor ogen!

maargoed nu mij vraag dus: hoe schrijf je een goede solicitatie brief?

iemand mischien tips?

kusssie kirsten!!!
Citeren23.03.20070 likes
Kirsten

Bij Google : sollicitatiebrief intypen..dan komen er genoeg site's die je erbij kunnen helpen. Op het Arbeidsbureau zitten ook mensen die je erbij kunnen helpen.

Succes ! Gr Flair
Citeren23.03.20070 likes
Kirsten

Wens je veel succes met het vinden van een baan.
Hoop dat je eindelijk jezelf gevonden hebt en gelukkig wordt.

Dikke kussss van baby44
Citeren23.03.20070 likes
veel succes kirsten , maak er wat van

elvis
Citeren23.03.20070 likes
wat op internet staat zijn standaardbrieven. Wil je origineel zijn doe het dan zo;
schrijf waar je het bedrijf van kent, noem wat afdelingen waar je zou willen werken en vooral: vertel wat je wilt gaan doen, je interesses, waarom je ooit die studie bent gaan doen, etc. Ook al reageer je eigenlijk op een advertentie, NOEM DIE NIET. Zo lijkt het een spontane open solicitatie, en die wordt meer gewaardeerd.
Ps, heb je wel je havo/mavo/etc afgerond? Zonder zoiets is een baantje vinden praktisch onmogelijk. Zelfs voor kassawerk vragen ze mavo, etc.
Groeten en veel succes!
Zyx xxxx

Advertise here!!

Citeren25.03.20070 likes
dankjewel allemaal hoor!!!

en jep zyx heb vmbo T diploma!
dus dat komt wel goed, ben nu druk aan ut soeken, en nu me solicitatie brieven dus agan maken en cv! en dan zo vast wat opsturen!

en baby nu ik dit voor ogen heb gaat het egt stukken beter, het sien van een toekomst die ik self wil is zo een mooi vooruitzcht dat ik er alles voor over heb!

dikke kussss kirsten

Adverteer hier