Citeren23.03.20070 likes
nou aangesien ik me leven nu drastisch ga veranderen, dat wel seggen vandaag naar de mentor geweest voor het laatst, ben nu gestopt met school! heb me al in geschreven bij de woonkrant!
nu nog un baan soeken( en dan op kamers!!!!)
nou goed maandag ga ik me inschreiven bij het arbeids en uitzent bureau n verder gewoon kranten doorsoeken, lags winkels enz.!
als i kmaar zo vlug mogeluk un baantje heb, en dan geld genoeg heb op kamers te wonen, alleen al bij die gedachte wordt ik blij ! me mentor sei daarstraks ik kan aan jesien dat je het egt wilt als je het erover hebt straal je helemaal!
ik sie nu egt een toekomst voor me, dat heb ik gewoon nooit gehad! en hiervoor heb ik alles over! voel me goed met en doel voor ogen!
maargoed nu mij vraag dus: hoe schrijf je een goede solicitatie brief?
iemand mischien tips?
kusssie kirsten!!!
nu nog un baan soeken( en dan op kamers!!!!)
nou goed maandag ga ik me inschreiven bij het arbeids en uitzent bureau n verder gewoon kranten doorsoeken, lags winkels enz.!
als i kmaar zo vlug mogeluk un baantje heb, en dan geld genoeg heb op kamers te wonen, alleen al bij die gedachte wordt ik blij ! me mentor sei daarstraks ik kan aan jesien dat je het egt wilt als je het erover hebt straal je helemaal!

ik sie nu egt een toekomst voor me, dat heb ik gewoon nooit gehad! en hiervoor heb ik alles over! voel me goed met en doel voor ogen!
maargoed nu mij vraag dus: hoe schrijf je een goede solicitatie brief?
iemand mischien tips?
kusssie kirsten!!!