Citeren17.09.20100 likes
ten eerste even dit is echt een absurt voor woorden verhaal, zoiets bedenk je gewoon niet
eerst even de voorschiedenis uitleggen
meer dan 2 jaar gelede leerde ik een jongen die in het eerste opzicht leuk leek
niets leek minder waar, toen we iets hadden heeft hij mij mishandeld , ik heb enkele maande toen in het ziekehuis gelegen , en heb er toen gelijk een punt achter gezet, hij pikte dit echter niet , hij heeft tijden lang toen gestalkt ne bedreigd daar heeft tie voor in de gevangenis gezete een paar maanden .
nu komt het absurde verhaal nog ...
mijn vader kwam eer gister onverwacht weer in het zieken huis te liggen hij heeft een zwak hart en het ging niet goed met hem...
enkele van jullie waren er gister bij toen ik hier aan het chatten was en ik een heel akelig telefoontje kreeg dat mijn vader niet meer leefde...
ik helemaal overhoop en probeerde mn broers te bellen niemand nam op...
ik gewacht op mn ventje wij naar het ziekenhuis.
en wat bleek daar nu tot mijn opluchting eigenlijk mijn vader leefde nog
ik helemaal blij natuurlijk.
maar we snapte er niks van , wie o wie dut nu zo iets
dus mijn broer keek in mijn telefoon en naar het nummer, het was niet van het ziekenhuis.....
dus ik belde dat nummer op kreeg ik mn ex aan de lijn

ik schelde en tieren , dus om even af te ronden ,
mn ex zn vriendin nu( vandaar dat ik de stem niet herkende) heeft gebeld dat mn vader dood was
nu weten we nog niet wat we doen met dit
maar hoe haal je zoiets in je kop zeg
sorry voor het lange verhaal
x may
eerst even de voorschiedenis uitleggen
meer dan 2 jaar gelede leerde ik een jongen die in het eerste opzicht leuk leek
niets leek minder waar, toen we iets hadden heeft hij mij mishandeld , ik heb enkele maande toen in het ziekehuis gelegen , en heb er toen gelijk een punt achter gezet, hij pikte dit echter niet , hij heeft tijden lang toen gestalkt ne bedreigd daar heeft tie voor in de gevangenis gezete een paar maanden .
nu komt het absurde verhaal nog ...
mijn vader kwam eer gister onverwacht weer in het zieken huis te liggen hij heeft een zwak hart en het ging niet goed met hem...
enkele van jullie waren er gister bij toen ik hier aan het chatten was en ik een heel akelig telefoontje kreeg dat mijn vader niet meer leefde...
ik helemaal overhoop en probeerde mn broers te bellen niemand nam op...
ik gewacht op mn ventje wij naar het ziekenhuis.
en wat bleek daar nu tot mijn opluchting eigenlijk mijn vader leefde nog

ik helemaal blij natuurlijk.
maar we snapte er niks van , wie o wie dut nu zo iets
dus mijn broer keek in mijn telefoon en naar het nummer, het was niet van het ziekenhuis.....
dus ik belde dat nummer op kreeg ik mn ex aan de lijn

ik schelde en tieren , dus om even af te ronden ,
mn ex zn vriendin nu( vandaar dat ik de stem niet herkende) heeft gebeld dat mn vader dood was

nu weten we nog niet wat we doen met dit
maar hoe haal je zoiets in je kop zeg

sorry voor het lange verhaal
x may