Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Hobbies

hobbies

Advertise here!!

Citeren25.06.20050 likes
oh jah skaten dat moet ik owk weer uns gaan doen heb vorigjaar skeelers gekogt maar heb ze maar 3 keer gebruikt haha!!!
kuzzz kirsten!!!
Citeren26.06.20050 likes
egt?? wow ik ehp ze vanaf mijn verjaardag en hep ze nu al 10 keer gebruikt
nouw ik ben lkkr bezig dan he hhihi :P
Citeren03.07.20050 likes
ik doe aan golven een ontspaning in de sport
Citeren03.07.20050 likes
Mijn hobbies, gezellige dingen met mijn zoon ondernemen.
pretparken bezoeken, uitgaan, lezen en mijn dieren en niet te vergeten
mijn werk. en veel spelletjes spelen met heel veel mensen erbij.
groetjes cats

wat absoluut geen hobbie van me is zijn verplichtingen hihi
Citeren06.07.20050 likes
mijn hobby's
online pool, xbox, muziek luisteren, kletsen.com, zomaar stuk rijden met auto genieten van omgeving, op terras zitten en kijken naar net zulke dwaze mensen zoals ik, kaligraferen, muziek spelen (slagwerk) lekker eten koken, tja niet zoveel hobbys dus

gr. tim

Advertise here!!

Citeren08.07.20050 likes
hoi snoepie,
mijn hobbies zijn : breien, haken, borduren in kruissteken, maar ik kan helaas niet naaien ! en oh ja, natuurlijk wandelen en kaarten !

hoi jaco,
ik hou ook van naar muziek luisteren (pop/rock/metal) ; ik vind op dit moment Marilyn Manson h??????l goed !
mijn favoriete film is The Exorcist (eerste deel ; de laatste is ook goed).
en ik vind eten verschrikkelijk saai !!!!!!!!!

groetjes, dodo
Citeren14.08.20050 likes
Hallo,
mijn hobbies zijn mijn dochter, skaten en veel voetballen. En tevens met mijn elftal aan het eind van het seizoen naar ameland. gewoon lekker even doorzakken in het nescafe.
verder zijn mijn hobbies kantkossen en snorkelen in de visvijver. Erreg spannend allemaal.

groetjes Panne
Citeren23.08.20050 likes
hallo?
Rustige dingen zoals snooker , vissen wandelen en fietsen doe ik graag?
Daarnaast kijk ik erg graag een filmpje en uit gaan eten mag ik niet vergeten ! Dit alles doe ik graag maar ga eerst en vooral veeeeeeel werken.
Citeren29.08.20050 likes
veel werken doe ik ook, maar ook dat is een hobby van mij, anders hou je het niet vol.
enne op zijn tijd een lekker etentje is niet slecht.
cats
Citeren14.09.20050 likes
Mijn hobbies zijn: Lezen, zelf verhalen en gedichten schrijven, Japans leren, koken, knutselen, naaien, muziek beluisteren, computeren, tv kijken (vooral dan naar Spoed, Friends, The Simpsons, Family guy en Futurama), dieren en....shoppe! H?h?h?h??
greetz Evi

Adverteer hier