Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Hobbies

hobbies

1

Advertise here!!

Citeren29.05.20050 likes
mijn hobbies zijn breien ,naaien,haken,lezen,chatten ezv...
Citeren04.06.20050 likes
Ik hou van uh....hobbies, hahahahaha, maar even zereneus, ik hou van Gothic muziek (bands als Laibach, Asrai, Within temptation, Cradle of filth, The Gathering) (Horror)films, mijn aanrader voor dit jaar is de film:"Lemony Snicket's a series of unfortunate events"
Verder hou ik van Grieks, Japans en Chinees eten. Ben gamefreak (Nintendo rules) favoriete spellen zijn :"Silent Hill" en "Resident evil"
Doe niet aan sport, dat zoek ik niet hahaha

Groetjes Jaco
Citeren06.06.20050 likes
NINTENDO RULEZ SeKeRrrrrRRR hahah
Citeren11.06.20050 likes
HE IK BEN NIEUW HIER EN SOMMIGE MENSEN SCHRIKKEN AF OMDAT IK ALS HOBBY'S BOKSEN EN TAI-BO DOE IS TOCH HOBBY ALS EEN ANDER
Citeren13.06.20050 likes
mijn hobby,s tjaa wat zal dat zijn.......sporten, pc, dansen, verhalen ;-), auto rijden, bonnen zijn minder;-0, mijn man, mijn lieve meisjes en alles wat met genieten te maken heeft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, muziek luisteren, en lekker eten, dat was het zo,n beetje.

groet wonderke

Advertise here!!

Citeren15.06.20050 likes
Heyyy

Mijn hobby's zijn...(wat zijn die nu ook weeral?) Oh ja, die zijn uitgaan, dansen, bodypump, snowboarden, fietsen, rollerbladen, chatten met mijn lieve chatvrienden hier, lezen, koken, mijn ventje natuurlijk niet te vergeten!!! He he, amai das ne hele boterham...hahahahaha...

Lieve groetjes en vele kissis,
Snoop ke
Citeren17.06.20050 likes
haha die van mij zijn sporten kletsen en shoppen!!!!!!!
soentjuh kirsten!!!
Citeren22.06.20050 likes
die van mij zijn er veel :P
toneel dansen sporten shoppen kletsen jake zoenen :p
en uitgaan!
en de rest zou ik nog ff moeten bedenken
kusies
Citeren23.06.20050 likes
skaten natuurlijk
Citeren25.06.20050 likes
hahaha!!!! lekkr veel snoezie!!!

1