Citeren28.09.20060 likes
meid ik wens jouw ook een te gek weekend hmmmmmmm ben jaloers wil ook weer eens achter op een motor gaaf
xxx peetje

Advertise here!! |
Citeren28.09.20060 likes meid ik wens jouw ook een te gek weekend hmmmmmmm ben jaloers wil ook weer eens achter op een motor gaaf ![]() |
Citeren28.09.20060 likes thnks peet , en ja tis voor mij ook best lange gelee, niet het achterop zitten,maar wel zo'n lange tijd.
tis de bedoeling dat we zo'n 1500 kilometer gaan rijden. laten mijn billen het maar niet horen ![]() ga er zeker van genieten, weet je ik kan alleen zo verdomde slecht bij mijn kids weg ![]() maarja zijn er genoeg die ze een beetje in de gaten houden. peet jij ook alvast een fijn weekend meis dikke kusssssssssss van mij |
Citeren28.09.20060 likes meid ken dat had ik ook al tyd maar als ik eenmaal weg was ging ik toch wel genieten haha ma ging altyd weg net tranen met tuiten ![]() |
Citeren29.09.20060 likes oh gaaf doorn. lekker toch dat je ff weg gaat. en ja ken dat gevoel van het achter laten van je kids.
weeeeeeeeeh wil ook motorrijbewijssssssss ![]() |
Citeren29.09.20060 likes ja maar roos zit lekker achterop bij dr man
en dan heerlijk hoteletje nou beter kan niet en ze heeft t verdiend , roos, en je weet waarom dikke kus en mis je nu al ![]() |
Advertise here!! |
Citeren29.09.20060 likes Fijne tijd Roos XXX en have fun!!! 1500km is een aardig eindje kachelen (da's van hier naar Istrie hahaha)
XXX Knappe man |
Citeren29.09.20060 likes heyyy roos,
heel veel plezier samen, enne als je al weg bent haha dan hoop ik dat je het enormg toff hebt gehad ![]() kusss feye |
Citeren01.10.20060 likes thnks allemaal
heb het echt tof gehad, zat in heel luxe hotel, eigenlijk veel te luxe voor mij whahah. kon daar niet eens een gwoon asso patatje eten ![]() ![]() hebben wel vreselijk gelachen om die mensen met die zure uit getreken gezichten ![]() maar een weekend gaan onwijs snel. ik ga nu mijn bedje opzoeken, truste allemaal |
Citeren02.10.20060 likes super voor je roos dat je het zo mooi hebt gehad echt toppie dikke kusssssssssss peetje ![]() |