Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

hey roosje

Advertise here!!

Citeren28.09.20060 likes
meid ik wens jouw ook een te gek weekend hmmmmmmm ben jaloers wil ook weer eens achter op een motor gaaf xxx peetje
Citeren28.09.20060 likes
thnks peet , en ja tis voor mij ook best lange gelee, niet het achterop zitten,maar wel zo'n lange tijd.
tis de bedoeling dat we zo'n 1500 kilometer gaan rijden.
laten mijn billen het maar niet horen
ga er zeker van genieten, weet je ik kan alleen zo verdomde slecht bij mijn kids weg
maarja zijn er genoeg die ze een beetje in de gaten houden.
peet jij ook alvast een fijn weekend meis dikke kusssssssssss van mij
Citeren28.09.20060 likes
meid ken dat had ik ook al tyd maar als ik eenmaal weg was ging ik toch wel genieten haha ma ging altyd weg net tranen met tuiten xxx peetje
Citeren29.09.20060 likes
oh gaaf doorn. lekker toch dat je ff weg gaat. en ja ken dat gevoel van het achter laten van je kids.

weeeeeeeeeh wil ook motorrijbewijssssssss
Citeren29.09.20060 likes
ja maar roos zit lekker achterop bij dr man
en dan heerlijk hoteletje nou beter kan niet
en ze heeft t verdiend , roos, en je weet waarom
dikke kus en mis je nu al

Advertise here!!

Citeren29.09.20060 likes
Fijne tijd Roos XXX en have fun!!! 1500km is een aardig eindje kachelen (da's van hier naar Istrie hahaha)

XXX Knappe man
Citeren29.09.20060 likes
heyyy roos,
heel veel plezier samen, enne als je al weg bent haha dan hoop ik dat je het enormg toff hebt gehad

kusss feye
Citeren01.10.20060 likes
thnks allemaal
heb het echt tof gehad, zat in heel luxe hotel, eigenlijk veel te luxe voor mij whahah.
kon daar niet eens een gwoon asso patatje eten alleen gekookte nieren, eendeborst en nog meer van dat culinaire gedoe
hebben wel vreselijk gelachen om die mensen met die zure uit getreken gezichten
maar een weekend gaan onwijs snel.
ik ga nu mijn bedje opzoeken, truste allemaal
Citeren02.10.20060 likes
super voor je roos dat je het zo mooi hebt gehad echt toppie dikke kusssssssssss peetje

Adverteer hier