Forums  ›  Gedichten  ›  Rouw en trieste gedichten

het leven is een hel

Advertise here!!

Citeren16.04.20080 likes
toen ik klein was,wilde ik graag grotter zijn nu dat ik groot bent wil ik weer klein zijn.klein en zonder zorgen.het leven is niet zo mooi zoals ik mij had voorgesteld nee het leven is een hel.dat weet ik nu ik ouder bent wel.al die problemen contenu groot en klein.soms vraag ik mij af mag ik wel gelukkig zijn.al die pijn al die verdriet dat wil de mens toch niet.waarvoor contenu die verdriet,waarvoor steeds weer die pijn.verdien ik het niet om gelukkig te zijn.ik weet zo denken er vast meer.het leven doet ieder van ons soms zeer.we vragen ons soms af waarom.is het een straf?moet ik er van leren.niemand die daarop antwoord kan geven voor ons.het leven word steeds slechter en slechter.dat zal ieder van ons wel merken,steeds vaker valt het woordtje oorlog en doden.is dat werkelijk nodig mij lijkt het over bodig.dit heb god nooit zo bedoeld staat iemand daar wel eens bij stil.dit is niet zijn wil.het leven is zo hard vreed en gemeen.daar zit ik wel eens mee.het leven is vaak voor mij zwart wit .kleur in mij leven is er vaak niet.het doet verdriet ik moet er mee leren leven.
Citeren30.05.20080 likes
de pijn die ik voel is intenser dan de grootste pijn
hoe was het ook al weer om een gewaardeerd iemand te zijn
ik weet het niet meer, ik ben het allang vergeten
interreseert me niet meer want ik voel me bezeten

geen gelukkig gevoel alleen negatieve gedachten
ik zag 't niet aankomen en kon 't niet verwachten
als een blok beton aan mijn voeten gedumpt in de zee
dat is de enige emotie en ik ga d'r in mee

geen angst meer voor de diid want dat zou me verlossen
ik loop er aan toe net als een scheids die gaat tossen
is de kans 50/50 dat ik het overleef
maar wat heb ik eraan als ik nergens om geef

diepe emotionele krassen opgelopen in mijn korte bestaan
ik verlang naar het moment waarop de wereld zal vergaan
misschien dat dan word gezien wat mij is gedaan
ooit zal de rust keren maar nu voel ik me als een vulkaan

Citeren30.05.20080 likes
ja zo voel ik mij ook

Kussssss Knuffffffff

Ajaxfan
Citeren01.06.20080 likes
kan me volledig bij jullie aansluiten!

ik weet niet wat gelukkig sijn is... ben nu 19 en ben bang dat ik nog veel ouder wordt, nog langer die ondragelijke pijn, een einde eraan maken schrijnt bij mij niet te mogen lukken dus dan maar blijven vechten! waarschijnlijk mijn leven lang!

ik heb een groote wens dat is een kindje krijgen, maar ik twijfel steeds meer of ik dat ooit uit zal voeren, ik wil dat mijn kind dan gelukkig zal worden!
dus ik moet dan stabiel sijn( voor hoever mogelijk), maar als i kdat sal sijn, is dat nog niet genoeg! ik weet niet of iemand op aarde gelukkig sal kunnen sijn voor lange tijd!

kuss enknuff,
veel sterkte!
en jullie mogen me altijd mailen hoor!

liefs, kirsten
Citeren01.06.20080 likes
wat ik nog wou seggen:

ik hebeen boek waar ik therapie over krijg hoe ik met me borderline moet om gaan, daar staat vooraan in:

het leven voor iemand met borderline is een hel!

de beste beschrijving ooit vind ik die!

de titel van hier dus!

kus kirsten

Adverteer hier