Citeren16.04.20080 likes
toen ik klein was,wilde ik graag grotter zijn nu dat ik groot bent wil ik weer klein zijn.klein en zonder zorgen.het leven is niet zo mooi zoals ik mij had voorgesteld nee het leven is een hel.dat weet ik nu ik ouder bent wel.al die problemen contenu groot en klein.soms vraag ik mij af mag ik wel gelukkig zijn.al die pijn al die verdriet dat wil de mens toch niet.waarvoor contenu die verdriet,waarvoor steeds weer die pijn.verdien ik het niet om gelukkig te zijn.ik weet zo denken er vast meer.het leven doet ieder van ons soms zeer.we vragen ons soms af waarom.is het een straf?moet ik er van leren.niemand die daarop antwoord kan geven voor ons.het leven word steeds slechter en slechter.dat zal ieder van ons wel merken,steeds vaker valt het woordtje oorlog en doden.is dat werkelijk nodig mij lijkt het over bodig.dit heb god nooit zo bedoeld staat iemand daar wel eens bij stil.dit is niet zijn wil.het leven is zo hard vreed en gemeen.daar zit ik wel eens mee.het leven is vaak voor mij zwart wit .kleur in mij leven is er vaak niet.het doet verdriet ik moet er mee leren leven.