|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hallo lieve kletsers
we hebben er een leuke datingsite bij www.2tango.nl De leukste en vrouwvriendelijkste datingsite op het net.
inschrijvingen van deze maand maken kans op een cadeautje in de vorm van een saunabon t.w.v. ?100,-. Met deze bon kunnen de winnaars zich laten verwennen in 1 van de 12 beautycentra, aangesloten bij de Thermen en Beauty Group Nederland
lieve kletsers ik vertrouw op jullie  bvbd groetjes shirley xxx |
man van toen Undefined 232 berichten heyyy,
ikke mama heb me al ingeschreven hoor, dus laat die sauna maar komen hahahaah
kussss
mama |
Anonymous Undefined 65739 berichten zal ook is kijken hahaha dacht ik moet strings gaan breien hihi.
help kletsen de winter door en ik maar breien
groetjes xxx feye |
man van toen Undefined 232 berichten whahahah feye toch...
je kan die strings nog altijd verkopen he met als doel ....kletsen.com de winter door te komen whahahahah
groetjes xxx mama |
Anonymous Undefined 65739 berichten je mag ze wel breien feye  als er maar kletsen.com op staat wij verkopen ze wel hahaahah
groetjes shirley |
|
Waters Undefined 587 berichten Nah, is niet gratis, ik betaal niet voor een date hoor, vrouwen zijn al duur genoeg
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hm waters ik ben ook geregistreerd en hoef niks te betalen heb al twee mails gehad koste me niks
|
man van toen Undefined 232 berichten whahaha shirley,
heb me ook geregistreerd en wat een reacties whahaha
lig telkens in een duekk hahahahaha  mama |
Anonymous Undefined 65739 berichten hahahaah zoveel mama ???
je ben in trek  waters er staat ook bij gratis registreren |
Waters Undefined 587 berichten Ja, ik ben ook wel geregistreerd en heb 9 tangos, wat ik daar mee kan is me een raadsel nog, maar ik krijg geen mails.. voor zo ver ik weet.
Maar je moet die tango's kopen normaal, voor zo ver ik het snap. |
|