Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Vraag & Antwoord

help

Advertise here!!

Citeren31.08.20090 likes
wie kan mij helpen heb al een paar dagen een virus op mijn msn en heb al de harde schijf leeggemaakt en ook al msn verwijdert maar als ik op andere website`s kom is er niks aan de hand maar zodra ik op kletsen kom is die virus er weer en moet ik msn weer verwijderen hoe kan dit?????????

kusssssssssss en knufffffffffffffffffff
Citeren31.08.20090 likes
Mmmm, je zegt is het virus er weer. Hoe merk je dit, geeft je virus scanner dit aan? Zo ja wat geeft deze aan. En welke scanner genbruik je ?
Citeren01.09.20090 likes
heb je aan n kwis deelgenomen ?
Citeren01.09.20090 likes
je word aangemeld via msn sjeik ook al heb je de pc uit en dan kunnen er 2 linken verschijnen of je ontvangt ze of je hebt ze verstuurd zonder dat je het weet

gr Visser
Citeren01.09.20090 likes
ja je word inderdaad aangemeld via msn ook al heb je de pc uit en dan verstuur je 2 linken heb hitman 3.5 gebruikt en ook avg en die konden niks vinden toen heb ik de harde schijf leeg gehaald en alles opnieuw geinstalleerd en heb gisteren weer msn verwijderd en opnieuw geinstalleerd toen was die weg maar zodra ik op kletsen komt komt die weer en nee rogerp ik doe geen kwis

kusssssssss en knuffffffffff

Advertise here!!

Citeren01.09.20090 likes
nieuw WW aanmaken van je msn
Citeren01.09.20090 likes
Als je dit soort links binnenkrijgt is er in principe niets aan de hand met je pc zolang je niet op de links klikt. Als je ze binnen krijgt zijn ze afkomstig van een ander persoon in je contactenlijst en als je ze zelf verstuurd als de pc uit staat mag je er vanuit gaan dat het ook niet van je eigen systeem afkomstig is. Nogmaals, zolang je zeker weet dat je NIET op één van de links hebt geklikt is je systeem niet met dit probleem besmet, maar om de boel toch even te controleren en eventueel op te ruimen zou je het onderstaande stappenplan uit kunnen voeren. Vergeet niet om aan het einde van het stappenplan de TWEE gevraagde logbestanden op te sturen ter controle. * Ruim alle tijdelijke bestanden op.
1 - Ga naar Start --> Configuratiescherm --> Internet Opties --> tab Algemeen
2 - Klik op de knop Cookies verwijderen
3 - Klik op de knop Bestanden verwijderen ernaast
4 - Vink aan: Ook alle off line items verwijderen, klik OK
5 - Ga naar Start --> Uitvoeren en typ: 'cleanmgr' (zonder de ' tekens uiteraard) en klik op 'ok'.
Laat het je systeem scannen op bestanden die moeten verwijderd worden. Zorg er wel voor dat je daar alleen 'tijdelijke bestanden', 'tijdelijke internetbestanden' en 'prullenbak' hebt aangevinkt. * Voer de WindowsUpdate uit en installeer alle beveiligingsupdates. De WindowsUpdate kun je starten via Start --> Alle programma's --> Windows Update of door de Internet Explorer te openen en vervolgens bovenin te klikken op Extra --> Windows Update. Het is mogelijk dat je de WindowsUpdate meerdere keren uit moet voeren om alle updates te installeren.

succes
Citeren01.09.20090 likes
zo ik heb dat nu gedaan en ook mijn ww verandert hoop dat het weg is want ik werd er gek van bedankt voor jullie hulp

kusssssssssss en knufffffffffffffffffff
Citeren01.09.20090 likes
nou ajax alles is nu weer normaal en verholpen of ....................

zoennnnnnnnnnn & knuffie

wolf
Citeren01.09.20090 likes
met de pc tot nu toe wel

kusssssssssssss en knufffffffffff

Adverteer hier