Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

heerlijk zonnig

Advertise here!!

Citeren16.06.20120 likes
Het is hier niet koud, het waait alleen een beetje veel.

Wolf , ik vroeg of je zoontje had gewonnen met de voetbal, maar kreeg geen antwoord

Ik wilde van de zon gaan genieten vandaag, maar ik an hem hier in Brabant niet vinden

Fijn weekend allemaal
Citeren16.06.20120 likes
Sorry Beer,Ja heeft een hele grote beker gewonnen met zijn club!!Elke week krijg iedereen de beker vandaag bij ons volgende week iemand anders

Beer

fijn weekend
Citeren16.06.20120 likes
Tis hier bewolkt, maar temperatuur is goed.

Fijn weekend allemaal
Citeren18.06.20120 likes
nou zo heerlijk zonnig vind ik het niedonder bliksem en knetterede regen grrrrr
Citeren19.06.20120 likes
Gisteren en vandaag best heerlijk weer zon en wolken maar gelukkig droog,alleen bij jouw rot weer Schorpie dan is het jammer voor jou

Advertise here!!

Citeren22.06.20120 likes
Vandaag is het rot weer buien,hagel en regen helemaal niks aan,ga liever even kletsen en misschien zijn er leuks mensen
Citeren24.06.20120 likes
Gisteren toen mij zoon jarig was het heerlijk weer en genoten met vrienden & familie en lekker bbq!!

Freak zal ook wel best weer hebben gehad want als het hier droog is is het daar ook droog toch Freaknog je partytent opgezet hihihi,

Vandaag geen best weer regen/hagel en storm
Citeren05.07.20120 likes
heerlijk zonnig mag de hele week wel zijn,af en toe een buitje voor de plantjes daarna droog met zon en warm
Citeren26.07.20120 likes
Eindelijk zomerdit hadden we allemaal nodig maar niet voor langvolgende week wordt het weer koeler onder de 20 graden,als maar de zon schijntwens iedereen een fijne dag
Citeren27.07.20120 likes
Hier is het nu nog 30 graden, maar de lucht ziet er raar uit, ik denk dat ik hier in de bergen straks onweer ga krijgen.

Hoop dat morgen weer wel de zon er is, al was de laatste 3 dagen 31,5 wel heel warm
Maar gelukkig hadden we mooie meren om in te zwemmen

Freakske, ik heb er zelfs bommetjes in gemaakt

Fijne avond allemaal

Dikke knufff Bella

Ja Sjaak, ik had even tijd om hier te gluren

Adverteer hier