Citeren30.06.20060 likes
heei als ik in google wat intyp ofsow of ergens ander krijg ik hele rare letter, een andere taal ofsow, behalve als ik hier kom, weet iemand mischien hoe dat kan???
kuss kirsten!
kuss kirsten!
Advertise here!! |
Citeren30.06.20060 likes heei als ik in google wat intyp ofsow of ergens ander krijg ik hele rare letter, een andere taal ofsow, behalve als ik hier kom, weet iemand mischien hoe dat kan???
kuss kirsten! |
Citeren01.07.20060 likes goeiemorgen kirsten
ik snap niet helemaal je vraag, wat ik zelf begrijp ik dat sommige letters raar zijn??? als bij google wel hier niet? heb gekeken... zouden pixels kunnen zijn, lees iets van scherm te groot?? ik heb bij google getyp: rare letters, en daar stond vanalles.kijk eens of het hetzelfde is als dat van jou? succes ermee en anders zit er niks anders op: alleen nog nog naar kletsen.com kussss jeanette |
Citeren01.07.20060 likes hihih dankje jean ahha, weet niet wat het was want nu doet ie weer normaal typen hahaha!
maar kon gisteren niks intypen op google noujah kon wel maar dan gaf hij letters die niet nederlands waren hihih, maare alleen hier komen heb ik ook geen problemen mee hoor ahahah kussie kirsten, |