|
|
|
Tessem Undefined 2226 berichten Ik denk dat iedereen wel een bepaald soort tic heeft, al zouje dat dan zo niet eens meteen beseffen.
Ik heb er ook wel een paar <gg>
Zoals: druppende kranen, daar kan ik absoluut niet tegen en moet ze dan dwangmatig dichtdraaien.  De toiletrol graag met het papier over de rol hangend, hangt het niet zo dan draai ik de rol om ( moet me als ik ergens op visite ben altijd vreselijk inhouden)  Nou ben ik benieuwd of jullie ook zulk soort dingen hebben?
Groetjes Tess xXx |
Anonymous Undefined 65739 berichten ha, uiteraard heb ik ook een tic hihi
kan niet tegen scheef hangende gordijnen, bah, moet recht hangen
en ik kan het niet negeren, het moet dan recht hangen
en op badkamer moet de shampoo en badschuim van hoog naar laag staan, word helemaal irri als het kris kras staat.ppffff erg he....?
ben benieuwd tess of we de enige zijn??
hahahahah
groetjes jeanette xxx |
suusjuh Undefined 1233 berichten Hahahahaaa ècht niet!!!  Bij mij moeten alle boeken recht staan in de boekenkast,er mag geen rommel of speelgoed in liggen,dan haal ik dat er meteen weer uit  Ook de tafels en het aanrecht moeten schoon en opgeruimd zijn,anders ga ik de deur niet uit........is dat erg of valt het mee???
xxx Suus |
Anonymous Undefined 65739 berichten Nee, jullie zijn zeker niet de enige hahahahaha
Mijn tics zijn:
-niet over de witte strepen rijden met mijn fiets op een fietspad
-De kraan moet tijdens het tanden poetsen blijven lopen
-Eerst s'morgens altijd mijn linkersok aan, en dan mijn rechter
-bestek in de la: messen links, vorken midden en lepels rechts
En nog een "tic": als ik s'nachts naar de wc ga boven op mijn badkamer probeer ik altijd te raden hoe laat het zou zijn, voordat ik de badkamer binnenkom, 9 van de 10 keer zit ik goed, en raad de tijd. Geen idee hoe ik dat dan weet, maar het klopt nagenoeg altijd...
Jaco XXX |
Tessem Undefined 2226 berichten Ohh Jaco, kraan laten lopen tijdens het tandenpoetsen!! Heel fout!!
Nice doet dat ook altijd (ook nog lauwwarm water:confused  en dat kan ik dus eigenlijk niet hebben en wil em dichtdraaien ( ikke wil tuurlijk ook nog ijskoud water  ) De oplossing voor ons is poets nooit tegelijkertijd je tanden hahahaahaha
Groetjes Tess xXx |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten dat ik een dag niet heb stofgezogen!!!!!!!!!!!!!!!! grrrrrrrrrrrrrrrrrr |
Heb ook wel een paar tics:
- moet altijd met mijn hoofd richting de muur slapen
- poets 6x per dag mijn tanden ofzo
- pannen mogen niet in de vaatwasser
- als een tafel vol met dingetjes ligt krijg ik de neiging om alles op te gaan stapelen
- moet als ik bijna in slaap ben áltijd nog naar de wc
- krijg bij veel dingen de neiging ze in te delen naar categorie (bijvoorbeeld met boeken, cd's, dvd's, kleding etc....)
xx hessie |
Tessem Undefined 2226 berichten Hahaha als ik dit allemaal lees zie ik steeds meer dingen van mij erbij zitten <lol>
Als ik radio aan heb staan (vooral in de auto) dan moet het volume in gelijke stappen van 5 punten voor of achteruit. Dus op 5,10,15,20 enz.. en nooit op 12 of 18 ofzo  Groetjes Tess xXx |
Tessem Undefined 2226 berichten Owww euhhhh... lampje kun je niet elke week ff een dagje komen ofzo???
Kusssssss Tess hahahaaha |
Anonymous Undefined 65739 berichten mijn tics
*als ik wakker wordt altijd eerst me wekker recht neer zetten
* me eten moet op precies de zelfde plaats op me bord liggen
* ermoet altijd wat op de grond liggen in me kamer
* me kussen op me bed moeten op dezelfde manier liggen, eerder ga ik niet slapen...
*elke avond om half 9 ga ik stipt een flesje water drinken...
* elke ogtend moet alles precies op tijd gebeuren, sta altijd precies om 7.09 op als ik naart school moet... en om 8.06 naar benden en naar school...
* en als ik tv kijk altijd op de zelfde plek op de grond zitten met de tv gids naast me liggent( ook al weet ik wat er op komt..) en me flesje water naast me op d tafel
nou verder weet ik ff niks hoor ahahaha!
kuss kirsten! |
|