Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

handige tips voor als je een fiets gaat verfen/spuiten!!!

Advertise here!!

Citeren05.05.20060 likes
tip 1: ga niet op bloten voeten, ze worden anders behoorlijk gekleurd!

tip2: zorg ervoor dat je weet waar de spuitopening zit, satdat je niet in je hand spuit of op je kleren!

tip3: spuit niet te dicht op de fiets, dan krijg je druppels die lekken!

tip4: zorg ervoor dat je oude kranten neerlegt, soadat niet de hele stoep alle kleuren krijgt!

tip5: zorg ervoor dat je fiets niet om kan vallen, dan wordt de verf erg lelijk!

tip6: spuit geen verf in de opening van je slot, anders gaat de fiets heel moeilijk nog op slot!

tip7: zorg dat het droog is buiten, anders krijg je van die putjes in de verf!

tip8: raak geen andere spullen aan las je besig bent, behalve als je al je spullen met vinger afdrukken wil versieren!

tip8: was gelijk je handen als je klaar bent, anders krijg je de kleur er niet meer af en blijft het mega plakken!

tip9: ga niet direct op de pc sitten typen, wordt het toetsenbord een beetje gekleurd van!

jah hahaha mijn fiets is nu helemaal roze met rood egt sow vet mooi geworden, eerst sou een vriend van me het doen maar ik heb het self maar gedaan whahaha! ok ik had die tips duz beter eerst kunnen bedenken voor ik begon, want alles wat daar staat deed ik in het tegenovergestelde hihihi!

maargoed mijn fiets is mooi gekleurd( en ik ook:tongue

en suc6 voor wie sijn of haar fiets owk gaat verfen hihi!

kuss kirsten!!!
Citeren05.05.20060 likes
nog een tip kirsten ga niet met deze fiets door amsterdam fietsen hahahahahahahaah
Citeren06.05.20060 likes
waar lig cool: dat dan
Citeren06.05.20060 likes
whahahaha visser die tip gaf jij me al, amar aangesien amsterdam een beetje uit de richting ligt van hier sal ik er niet sow vlug heen gaan whahahaha!

enne nog een voordeel, nu wil me broer mijn fiets nie meer lenen!!!

alleen de verf op me fiets is nu wel droog, helaas de verf op mij owk whahahahaa!

kusssss kirsten!!!

Adverteer hier