Citeren27.03.20060 likes
Lieve Kiki en Marc,
Hèèl veel sterkte alletwee en vooral van hàrte beterschap gewenst!!!
Dikke knuf....Suus
Hèèl veel sterkte alletwee en vooral van hàrte beterschap gewenst!!!
Dikke knuf....Suus
Advertise here!! |
Citeren27.03.20060 likes Lieve Kiki en Marc,
Hèèl veel sterkte alletwee en vooral van hàrte beterschap gewenst!!! Dikke knuf....Suus |
Citeren27.03.20060 likes heel veel sterkte voor jou en je vriend, hoop dat jullie er snel overheen komen.. auto is niet belangrijk... heel veel beterschap.. en een voorzichtige knuffel xxx carla |
Citeren27.03.20060 likes Sterkte kieke, van hàrte beterschap. |
Citeren27.03.20060 likes tjee kikkie ben er echt ff stil van maar gelukkig hebben jullie niks meid ,kloten zeg en dat na zon gaaf weekend dikke kus voor jouw en marc en veel liefs van petra |
Citeren27.03.20060 likes Ik was al beetje ongerust, niks voor jou om niet op klets te komen.
Het is gelukkig toch goed afgelopen, zorgen jullie goed voor elkaar nu en als je het van je af wilt praten is de klets altijd open. |
Advertise here!! |
Citeren27.03.20060 likes heey kieke en marc,.. naar voor jullie,... maar brand is erger he,... beterschap gewenst en een kussssssssssssssssssssssssssss
++++++++++++++++++++++++++++ groetjes en kussssssssssssssssss toppie!! |
Citeren27.03.20060 likes Pffffffff Kieke en Marc wat een verhaal zeg, ben in ieder geval blij dat jullie er redelijk heelhuids vanaf zijn gekomen en wens jullie het allerbeste toe!!!!!
Jaco |
Citeren27.03.20060 likes goh schrik ik van seg! gelukkig niks ernstigs!
nou heel veel sterkte en beterschap he! knuffel en kus kirsten! |
Citeren27.03.20060 likes amai , was dat effe schrikken hoor , alvast veel beterschap toegewenst aan jullie , voor hetzelfde geld , moet er niet aan denken he , bey |
Citeren28.03.20060 likes grrrrrrrrrrrr kan niet meer slapen van de pijn , alles doet zeer!
weet niet op welke kant ik moet liggen?? heeft iemand een tip voor de volgende nacht?? hangen mss ?? nog even een pijnstiller binnen gieten bahhhh verdorie ben nog nooit zo vroeg uit bed geweest haaaaa probeer nog eens in bed te kruipen , maar t'gevaar is , kan er bijna niet uit alleen en k'heb verdomme geen hijskraan !! probeer strks mt de auto te rijden , wie helpt er mij aan mijn stuur draaien ??? ALLE HULP WELKOM wahaaaaaa aiiii auwwww kiekieeeeeeeeeeeeeeeeee Bollaert Carine |