Citeren27.03.20060 likes
hallo iedereen, wilde jullie even vertellen dat ik in het naar huis rijden zondagnammidag een
Bollaert Carine
Advertise here!! |
Citeren27.03.20060 likes hallo iedereen, wilde jullie even vertellen dat ik in het naar huis rijden zondagnammidag een Bollaert Carine |
Citeren27.03.20060 likes ik herbegin : typen met overal blutsen gaat niet zo goed !!
dus , in het naar huis rijden van klets uitje heb ik gisteren in belgie een ernstig verkeersongeval gehad ben in de vangrails terechtgekomen links op vak 3 en weggebotst over de autoweg naar links ( gelukkig niemand anders bij betrokken ) over een diepe beek gevlogen in het veld we zijn uit de auto kunnen kruipen en t'slijk , allebei in shok auto volledig vernield , gordels en airbags hebben ons gered denk ik en stevige auto , anders waren we er niet meer denk ik politie erbij 100 enz we zijn tot voorbije nacht in ziekenhuis geweest , foto's en onderzoek ; we hebben niks ergs ik kan wel nu niks doen met linkerarm zit in draagband alles is gekneusd en blauw overal veel pijn in arm nu vandaag veel weg en weer geloop voor auto enz ganse nacht niet geslapen van de pijn zo ik kom strks wel weer eens op klets tot zo iedereen kiki Bollaert Carine |
Citeren27.03.20060 likes ohhhhhhhhhh kiek wat erg
geluk dat je niks hebt heeel knuf van mram |
Citeren27.03.20060 likes pffff kiek !!!
gelukkig hebben jullie niks ergs... wens jullie veel beterschap !! dikke kuss mama |
Citeren27.03.20060 likes Hoi Carina!
Blij dat er geen persoonlijk letsel is, alleen materieele. Die BMW heeft je gered met al die airbags en gordels. Desalnietemin vreselijk om mee te maken. Heel veel sterkte en beterschap met regelen! kus, Timotheus |
Advertise here!! |
Citeren27.03.20060 likes maar kieke toch..................en marc..............
ben er effe stil van............we hebben jou en moni gisteravond hier ook al gemist en zeiden nog : het belangrijkste is dat ze veilig weer thuis komen................ sjonge zeg............heeeeeeeeeel dikke kus van mij en knuffel marc maar es van mij......voorzichtig he !! ik hoop je gauw weer te spreken hier meid....... ..............................kussssss............ ..jose |
Citeren27.03.20060 likes Ohjee Kiek wat erg ! Gelukkig is het nog redelijk goed afgelopen. Het beste en veel sterkte. Kus van Flair |
Citeren27.03.20060 likes hoi hoi kiek
maaaaaaaaaaar......... ![]() je hebt een engel boven je gehad, pff hou je gemak kiek en marc doe rustig aan ! tot snel op de chat ![]() wonderfull |
Citeren27.03.20060 likes zo kiek dat is niet best wens je natuurlijk beterschap auto is te vervangen mens niet maar hoop dat de genezing beetje rap mag gaan maar heb er allemaal niets aan ellende maar wens je het allerbeste doe rustig en een knuffel van visser |
Citeren27.03.20060 likes lieve kiekie en marc
![]() ![]() is ff schrikken als je dit leest gelukkig hebben jullie niets ernstig tot snel weer lieve groetjes shirley |