Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

goeikes...

Advertise here!!

Citeren01.08.20150 likes

Condooms staan niet garant voor safe sex.
Een vriend van me droeg er een, toen hij werd neergeknald door de man van de vrouw.

o_-
Citeren01.08.20150 likes

Vijf regels die je in het leven moet onthouden!
1. Geld maakt niet gelukkig, maar het is comfortabeler om in een Mercedes te huilen, dan op een oude fiets.
2. Vergeef je vijand, maar onthoud de naam van de klootzak.
3. Als je iemand helpt die in de problemen zit, zullen ze zich jou beslist herinneren als ze er weer in zitten.
4. Veel mensen leven nog, omdat het illegaal en verboden is om ze neer te schieten.
5. Alcohol lost geen enkel probleem op, maar ja, dat doet melk ook niet.

o_-
Citeren03.08.20150 likes

Moedertaal : 
De juf vraagt : "Waarom noemen ze de taal die je thuis spreekt, je moedertaal?"
Jantje: "Logisch, want m'n vader komt nooit aan het woord!"

Dom blondje :

Een dom blondje wordt tijdens haar sollicitatiegesprek gevraagd:
"Wat trekt u zo aan in deze functie?"
Zegt ze: "Een legging of een rokje, afhankelijk van het weer."

o_-
Citeren03.08.20150 likes

waar gaat een blinde nooit heen

naar de kijkshop

Citeren04.08.20150 likes

Tante is met haar nichtje een dagje naar de paardenmarkt.
"Oh, kijk eens wat een lieve pony's!" roept ze als ze een paar Shetlanders ziet staan.
"Zou je er graag eentje willen hebben?"
"Natuurlijk," zegt haar nichtje. "maar mijn moeder wil beslist geen dieren thuis!" 
"En je vader?" vraagt haar tante. "Oh, die mag blijven!"

Bij de advocaat:
Een klant gaat om advies en vraagt de advocaat: "Hoeveel geld vraagt U ?"
De advocaat legt uit : " 't is 200 euro voor 3 vragen."
De klant: pikt in "Is dat niet een beetje veel?"
Waarop de advocaat: "Jawel, eigenlijk wel. En wat is uw derde vraag?"

o_-

Advertise here!!

Citeren04.08.20150 likes

Deze morgen zat ik op een bank in het park naast een zwerver.
"Vorige week had ik nog alles." zei hij.
"Een kok maakte mijn eten klaar, mijn kamer werd gepoetst,
mijn kleren werden gewassen en ik had een dak boven het hoofd."
"Wat is er dan wel gebeurd?" vroeg ik, "Drugs? Gokken? Een vreemde vrouw?"
"Nee hoor," antwoordde hij, "ik werd gewoon vrijgelaten uit de gevangenis."

o_-
Citeren05.08.20150 likes

Een man wandelt een bar binnen met zijn huisdier, een aap. Hij bestelt een pintje en terwijl hij het opdrinkt, springt zijn aap door heel het café. De aap neemt wat olijven van de bar, en eet ze op. Dan neemt hij enkele schijfjes citroen, en eet ze op. Dan springt hij op de pool tafel, neemt een van de biljard ballen, en tot ieders verbazing, slikt hij ze in een stuk door.

De barman schreeuwt naar de man:

“Heb je gezien wat je aap net deed!?”
“Nee, wat?”
“Hij at net een biljartbal van m’n pool tafel, volledig!”
“Ja, dat verbaast me niets,” antwoord de man, “hij eet alles wat ie ziet. Sorry, ik zal voor alles betalen.”
De man drinkt zijn pint op, betaalt alles, en vertrekt.

Twee weken later, komt de man terug in de bar, bestelt een pint, en weer begint de aap rond te springen! Terwijl de man zijn pint aan’t leegdrinken is, vindt de aap een kers op de bar, hij neemt het, duwt ze in zijn achterste, haalt ze er terug uit, en eet ze op. Dan vindt de aap een nootje, en stopt ze opnieuw in zijn achterste, haalt ze er terug uit, en eet ze op.

De barman, al walgend:
“Heb je gezien wat je aap nu weer deed?”
“Nee,wat?”, antwoordt de man.
“Wel, hij nam een kers en een nootje, duwde die in zijn achterste, haalde die er uit, en at ze op”
“Aja dat verbaast me niet,” antwoord de man, “Hij eet nog steeds alles wat ie ziet, maar sinds die biljartbal meet ie alles eerst”

o_-
Citeren25.08.20150 likes

Dokter ik weet niet wat te doen met mijn man

ondanks dat ik alles doe voor hem kijkt hij niet naar mij om,

sinds we getrouwd zijn woont zijn moeder bij ons en het is mama hier en mama daar, mama komt altijd eerst!

Het is alsof ik niet besta!

Heb je al eens iets speciaals gekookt voor hem, een dinertje met kaarsjes, flesje wijn en alles erop en eraan!

Ja dokter, maar niets kan zijn aandacht van mama afhouden, hij zei zelf dat zijn moeder beter kon koken dan ik!

Luister zegt de dokter, ik heb een idee, als er iets is waarmee zijn moeder niet kan concurreren dan is het seks met jou in bed!

Vanavond moet je, je eens supersexy kleden, bijvoorbeeld een zwart doorschijnend nachthemdje,

zwart minislipje, zwarte netkousen opgehouden door zwarte chartellen en een formidabel zwoel parfum op je spuiten!

Als dit niet helpt dan weet ik het ook niet meer, zwarte lingerie is ongelooflijk sexy, daar vallen echte mannen altijd voor!

Sarah koopt al die spulletjes, nog gewaagder dan de dokter gezegd had,

ze was nog nooit zo sexy gekleed, toen ze in de spiegel keek werd ze er zelf wulps en heet van!

Dit kon hij niet weerstaan, de verleiding zou hem te groot zijn om niet te reageren!

Eindelijk kwam hij thuis, ze zat boven aan de trap hem op te wachten met een borst ontbloot en haar benen uitdagend gespreid,

Paul zijn mond viel open van verbazing, hij spurtte naar boven, greep Sarah bij de schouders, drukte haar tegen zich aan en stotterde,

Sarahtje, je bent helemaal in het zwart gekleed, er is toch zeker niets gebeurd met mama!

o_-
Citeren02.09.20150 likes

He worked hard every day of his life, which left him feeling entitled to the money he had earned. He felt no desire to give it away. He wanted to keep it to himself. Guided by that line of thinking, when it came time for him to ask a dying wish, he asked his wife to bury him with the remainder of his money. She wasn’t into the idea of granting him his miserly wish, so she came up with another brilliant idea.

“There was a man who had worked all of his life and has saved all of his money,” his widow wrote. “He was a real cheapskate when it came to his money. He loved money more than just about anything, and just before he died, he said to his wife, ‘Now listen, when I die I want you to take all my money and place it in the casket with me. Because I want to take all my money to the after life.’

She promised him that she would bury him with all his money in the casket with him. And then he died. As the ceremony was coming to a close, the undertakers began to close his casket. Before they could his wife yelled out “Wait a minute!” She had a shoebox with her, which she placed in his casket. The undertakers locked the casket and rolled it away.

Her friend said to her, ‘I hope you weren’t crazy enough to put all that money in there with that stingy old man.’

She said, ‘Yes, I promised. I’m a good Christian, I can’t lie. I promised him that I was to put that money in that casket with him.’

‘You mean to tell me you put every cent of his money in the casket with him?’

‘I sure did,’ said the widow. ‘I got it all together, put it into my account and I wrote him a check.’

o_-
Citeren28.09.20150 likes

Wanneer zijn ouders aan hem vroegen hoe hij in godsnaam aan die Porsche kwam antwoordde de jongen:

“Waar heb je die auto vandaan? vroeg zijn moeder.”
Kalm zei hij: “Nou, ik heb hem vandaag gekocht.”

Moeder: “Maar hoe ben je dan aan dat geld gekomen? Wij weten wel hoeveel zo’n auto ongeveer kost dus biecht maar op.”

Nou, zei de jongen: “Hij kostte mij maar 15 euro..”

Met enige irritatie zei de moeder: “Wie verkoopt er nou een Porsche voor 15 euro?!”

Jongen: “Het was van die aardige mevrouw aan het einde van de straat. Haar naam weet ik niet, ze is hier onlangs komen wonen. Ik reed op de fiets langs haar huis en ze vroeg aan mij of ik een Porsche voor 15 euro wilde kopen.”

“Ooh mijn god, dacht de moeder.” Zij MOET een kinderlokker zijn. Wie weet spookt ze nog veel meer gekke dingen uit. De moeder riep haar man en zei: “John, ga alsjeblieft direct naar die mevrouw toe om te kijken wat er aan de hand is.”

Zo gezegd zo gedaan. John ging naar het huis van de vrouw, en zag dat ze aan het tuinieren was in de voortuin. Hij stelde zich vriendelijk voor als de vader van de jongen aan wie ze een Porsche voor 15 euro had verkocht. John eiste direct een verklaring en wilde alles tot op de puntjes van haar horen.

Nou, zei de vrouw: “Vanmorgen kreeg ik een telefoontje van mijn man. Ik dacht dat hij op zakenreis was, maar ontdekte dankzij een vriend dat hij met zijn secretaresse naar Hawaï was vertrokken en niet van plan was om terug te komen.”

“Hij vertelde mij dat hij was gestrand en dat hij dringend geld nodig had. Hij vroeg mij zijn gloednieuwe Porsche te verkopen en het geld voor hem te versturen. Dus ik heb gedaan wat hij vroeg, dat is alles.”

o_-

Adverteer hier