Citeren10.02.20090 likes
sorry ajax, dikke kussssss en knuffff Ik hoop dat het met jou beter gaat en de rust is wedergekeerd
Advertise here!! |
Citeren10.02.20090 likes sorry ajax, dikke kussssss en knuffff Ik hoop dat het met jou beter gaat en de rust is wedergekeerd |
Citeren10.02.20090 likes geef niet en nee gaat ook niet zo lekker hier
kusssssssssssssss en knuffffffffffffffffffffffff |
Citeren11.02.20090 likes ow jee jammer ajax, en je weet het meis, je mag me nog steeds gewoon altijd mailen hoor, heel veel sterkte en dikke kuss en knuffff ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren11.02.20090 likes Ik wens iedereen een hele fijne avond toe, dikke kuss en knufff |
Citeren11.02.20090 likes welterusten allemaal, ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren11.02.20090 likes mag jullie weer 4 maanden dwars zitten bon de controle was positief alleen jammer dat ik ben overgegaan naar andere longarts dat is wel wennen als je al longarts 8 jaar hebt gehad kussssssss knufffffffffff en goede nacht |
Citeren11.02.20090 likes dat is fijn om te lezen lieve visser, en sorry dat ik zo weinig van me laat horen, maar ik heb genoeg aan mezelf, maar van harte en ik ben superblij dat het wederom goed was die controle, dikke kussssss en knuffffffffffffffffff ![]() ![]() ![]() |
Citeren11.02.20090 likes en daar heb ik alle begrip voor bonn maar ik ga volgende week met fijn gevoel naar valkenburg kusssssssssss knuffffffffffffff van mij en jij ook sterkte met wat je doet |
Citeren12.02.20090 likes ow leuk visser, je gaat dus een dagje uit, geniet ervan, dikke kusss en knuffffffffffff Je had het me wel verteld ook, maar wat gaat de tijd snel dat het volgende week alweer zo ver is ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren12.02.20090 likes heb ik je toestemming om 3 dagen naar valkenburg te gaan zal wel excurcie bij zittten kusssssssssss knuffffffffffffffffffffff |