Citeren05.02.20090 likes
sow heb weer heerlijk gesport en heb een voldaan gevoel weer. Ben weer erg fanatiek geweest en doodmoe, en ga dus zo mijn bedje opzoeken en wens iedereen een hele fijne en goedenacht toe, welterusten 

Advertise here!! |
Citeren05.02.20090 likes sow heb weer heerlijk gesport en heb een voldaan gevoel weer. Ben weer erg fanatiek geweest en doodmoe, en ga dus zo mijn bedje opzoeken en wens iedereen een hele fijne en goedenacht toe, welterusten ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.02.20090 likes uhm bonneke :P vind het heel fijn dat je je zelf weltrusten wenst :D
haha hoe is het met je ? ik zal even mn fanclub topic even op zoeken :D die jij voor mij gemaakt heb :P Gr Rick we kletsen.com Rick |
Citeren06.02.20090 likes Rick dat is een goed idee hahahah, heb je hem al gevonden jou topic die ik voor jou gemaakt heb?
En nee wens mezelf geen welterusten maar jou en alle andere lieve chatters, dus bij deze Rick slaap lekker en droom zacht................. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren07.02.20090 likes aaaah :P wat lief
goede morgen bonneke :D jah met mij gaat het prima wel erg vroeg :S moet me zo douchen en over 10 min moet ik al weer gaan rijden... heel geen zin maar goed, :D hoe is het met jou verder ? Gr Rick we kletsen.com Rick |
Citeren08.02.20090 likes Rick, thanksssssssssssss en goeieavond bij deze, hier gaat het en voor zometeen wens ik jou en alle andere chatters welterusten ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren09.02.20090 likes ik wens iedereen nog een hele fijne avond en voor zometeen een hele goedenacht toe, welterusten ![]() ![]() ![]() |
Citeren10.02.20090 likes ik wens iedereen een hele fijne avond toe, dikke kus en knufff ![]() ![]() |
Citeren10.02.20090 likes wens jou ook een fijne avond en voor straks weltrusten
kusssssssssssss en knuffff |
Citeren10.02.20090 likes dankjewel lieve ajax, voor jou ook welterusten meis, sorry dat ik zo weinig van me laat horen, maar het gaat niet goed hier, dikke kuss en knuffffffffff ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren10.02.20090 likes had al zo vermoeden maar denk aan je
kussssssssss en knuffffffffffffffff |