Citeren07.10.20080 likes
welterusten allemaal,dikke kusss en knuff en slaap lekker
Advertise here!! |
Citeren07.10.20080 likes welterusten allemaal,dikke kusss en knuff en slaap lekker |
Citeren08.10.20080 likes wens iedereen een hele fijne avond
kussssssssss en knuffffffffffffffff |
Citeren08.10.20080 likes welterusten allemaal,en morgen weer gezond op,dikke kussssssssssss en knuffffffffffff ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren08.10.20080 likes kom jullie ff trustenwensen
en morgegezond weerop kussssssssss |
Citeren09.10.20080 likes thanks lieve marie,daarom wens ik jou ook een hele fijne nacht toe,dikke kusss en knufff en als ik jullie niet weer spreek alvast een heel fijn weekend ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren10.10.20080 likes ik wens iedereen een hele goedenacht toe en welterusten,en voor degenen die al weekend hebben een heel fijn weekend,en geniet nog even van het mooie weer,dikke kusssssssss en knuffffffffffff |
Citeren10.10.20080 likes wens iedereen een goedenacht toe
kusssssssssss en knufffffffffffffff |
Citeren10.10.20080 likes lieve ajax,jij ook meis,en hou je haaks he,en je weet het je mag me altijd mailen om je hart te luchten,als je daar behoefte aan hebt,dikke kusssssssss en knuffffffff en blijf in jezelf geloven.Dan komt het allemaal goed ![]() ![]() ![]() |
Citeren11.10.20080 likes ik wens iedereen een hele goeienacht toe en een hele fijne zondag,ik zal slapen als een os denk ik zo,ben zo druk geweest,eerst vanochtend 2 uurtjes post rondbrengen,althans dat dacht ik maar het zijn er ruim 3 uur geworden.Omdat alles verkeerd gesorteerd was,dus bleef aan het op en neer fietsen,maar gelukkig was het super mooi weer,toen snel een hapje gegeten en toen naar verjaardag van mijn nichtje geweest.Ben nu heel moe,maar dat geeft niet,gewoon lekker een nacht slapen en morgen ben ik er weer helemaal,dikke kussssssssss en knufffffffffff |
Citeren12.10.20080 likes ik wens iedereen een hele goedenacht toe,en voor morgen alvast een hele fijne werkweek,dikke kusss en knufffffffffffffff ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |