Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

goeieavond en goeienacht

Advertise here!!

Citeren02.10.20080 likes
goedenavond allemaal

kusssssssssss en knuffffffffffffffff
Citeren02.10.20080 likes
Ik hoop dat iedereen een hele fijne avond heeft gehad,nu weer op naar de nacht,dus daarom wens ik iedereen een hele goede,fijne en rustige nacht toe,dikke kusssssssss en knufffffff en welterusten
Citeren03.10.20080 likes

als je bonneke :D
Rick
Citeren03.10.20080 likes
wow rick,thanks heel romantisch en lief van je,alvast fijn weekend voor jou en alle andere chatters,dikke kusss en knuffffffffffff
Citeren03.10.20080 likes
weekend ? wat is dat hahaha moet gewoon werken....
Rick

Advertise here!!

Citeren03.10.20080 likes
ach lieve Rick,dat vind ik nu wel heel erg sneu voor je daarom krijg je van een extra dikke kusss,lebber en knufff,voor jou werk ze dan dit weekend
Citeren04.10.20080 likes
ik wens iedereen een hele fijne en rustige nacht toe,het waait hier flink,maar jah lijkt hier ook altijd erger met al die bomen,maar vindt het altijd wel heeeeeeeeeeel lekker slapen,dikke kusssssssss en knufffffffffffffffffff
Citeren06.10.20080 likes
Ik wens iedereen een hele fijne avond toe,dikke kussssssssss en knufffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff en alvast welterusten voor straks
Citeren06.10.20080 likes
trusten allemaal
Citeren07.10.20080 likes
ik wens iedereen een superfijne avond toe,en geniet ervan.Ik ben nu nog druk,want ik ga de hapjes klaarmaken omdat ik morgen werken moet en als ik thuiskom heb ik 20 mensen op visite omdat mijn twins vandaag 11 jaar zijn geworden,dikke kusssss en knuffffffffffffffffff

Adverteer hier