Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

goeieavond en goeienacht

Advertise here!!

Citeren18.09.20080 likes
ey ajaxxxxxxxxxxxx ook wakker hahahahaha ik mis je,dikke kussss en knufff en ik wens je een hele fijne dag toe
Citeren18.09.20080 likes
o ja was al wakker om 7 uur heb eerst mijn zoon naar school gebracht want die gaat op kamp en straks weer de oudste helpen met folders wegbrengen

kusssssssssssssss en knuffffffffffffffff
Citeren18.09.20080 likes
bevalt je dat,ajax folders rondbrengen???? Ga ik binnenkort ook doen whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,fijne avond en hele dikke kusss en knufffffffffffffffffffffffffffff
Citeren18.09.20080 likes
alvast een lekkere koude nacht toe gewenst,lekker diep onder de wol.. ZZZZZZZzzzzzz... slaap lekker
kuss Babs
Citeren18.09.20080 likes
niet zo Bonneke je krijgt er weinig voor en mijn oudste krijgt en moeder helpt gratis mee kusssssssssssssssss en knuffffffffffffffffffffff

Advertise here!!

Citeren18.09.20080 likes
ow jee dan hoop ik dat mij het wel bevalt,kusssssssssssss en knuffff voor jou en ook voor Babs,ennuh babs wil je me komen warm maken dan als ik het koud heb???? whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Citeren18.09.20080 likes
wens iedereen een goedeavond en nacht

kusssssssssssssss en knufffffffffffffffff
Citeren18.09.20080 likes
ajaxxxxxxxx ik hoop dat je een fijne avond hebt gehad,ik wel ben heerlijk naar de sport geweest en heb me helemaal uitgeleefd op paardspringen en verhoogd vlak,dus ik ben weer lekker mak en heb me helemaal uitgeleefd.IK wens jou ook een hele fijne en goedenacht toe,welterusten en hele dikke kusssssssss en knufffffffffff
Citeren19.09.20080 likes
ik wens iedereen een hele fijne avond toe en alvast welterusten,dikke kusss en knufffffffffffff
Citeren19.09.20080 likes
ik wens ook iedereen een fijne nacht toe

kussssssssssss en knufffffffffffffffffffffff

Adverteer hier