Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

goeieavond en goeienacht

Advertise here!!

Citeren15.09.20080 likes
welterusten allemaal,dikke kussssss en knuffffffffffff
Citeren16.09.20080 likes
Ik wens iedereen een onwijz fijne avond toe,ik heb zeker een hele fijne avond,vandaag een meevaller en morgen een sollicitatiegesprek.Vond het wel grappig omdat ik vanochtend had geschreven en een uur later kreeg ik al telefoon en had een goed gesprek en een uitnodiging voor morgenochtend gekregen om op gesprek te komen.
Maar goed ik hoop dat jullie zullen genieten van de avond,dikke kusssssss en knufffffffffffff
Citeren16.09.20080 likes
ik wens iedereen een goede nacht en Bonneke veel succes morgen

kusssssssssssss en knufffffffffffffff
Citeren16.09.20080 likes
thanks lieve ajax,misschien kom ik rond de klok van 9.00 nog wel heel effe langs hier,maar ben niet zenuwachtig hoor,ik ben gewoon mezelf en heb niets te verliezen,maar het zou wel leuk zijn.Dankjewel voor je lieve reactie,jij heel veel sterkte meis,je kan het zonder medicatie,geloof in me,dikke kussssssssss en knuffffffffffff
Citeren17.09.20080 likes
Bonnekebonbonnekes,veel succes,en dat pakje van de TNT zal je vast heel charmant staankusss Babs

Advertise here!!

Citeren17.09.20080 likes
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gekke babs,hahahahhahahahahahaha maar tis wel een heel leuk en charmant schortje,zal ik daar maar niets onder doen hahahahahaha maar zonder gekheid,dankjewel ik vind het heel lief van je,maar ben niet nerveus hoor,heb niets te verliezen en niet geschoten is altijd mis.Ik wens je vandaag een fijne werkdag toe,dikke kusssss en knuffffffffffffff
Citeren17.09.20080 likes
ik wens iedereen een hele fijne en goedenacht toe,dikke kussss en knuffff en welterusen en slaap lekker allemaal
Citeren18.09.20080 likes
Goedenmorguhhhhhhhhhhhhhhh allemaal
hoop dat jullie goed geslapen hebben
en een fijne dag vandaag
Citeren18.09.20080 likes
goeiemorgen allemaal,ik heb supergoed geslapen,kwam me bed eigenlijk niet eens echt uit hahahahahahah maar goed ik wens juliie ook allemaal een hele fijne dag toe,dikke kusss en knufffff
Citeren18.09.20080 likes
goedemorgen allemaal

kussssssssssssss en knufffffffffffffffff

Adverteer hier