Citeren21.06.20110 likes
wens iedereen een goede nacht toe 

Advertise here!! |
Citeren21.06.20110 likes wens iedereen een goede nacht toe ![]()
|
Citeren22.06.20110 likes Goedenavond geachte chatter morgen kom ik gezellig niet dan hebben jullie de ruimte,want sommige pp zijn een beetje kinderachtig beetje jammer maar wie ben ik,maar ik wns jullie een hele fijne avond gewenst veel plezier all ![]() ![]()
|
Citeren23.06.20110 likes goeiemorgen lieve chatters en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe, dikke kus en knuf
|
Citeren23.06.20110 likes Goedenavond geachte chatters hopelijk hebben jullie een fijne avond want wolf ken er vanavond niet bij zijn want mij zoon is jarig...,leuk toch dan kunnen jullie roddelen hihihihihii
|
Citeren23.06.20110 likes maar je zoon zal nu toch wel slapen neem ik aan wolf? ![]() ![]() ![]() ![]() maar goed ik hoop dat je zoon een fijne verjaardag heeft gehad, iedereen nog een fijne avond en welterusten![]() ![]()
|
Advertise here!! |
Citeren25.06.20110 likes goeieavond allemaal , ik ga mijn dochter ophalen en dan lekker slapen, welterusten en morgen weer gezond op allemaal , kussie en knuffie
|
Citeren28.06.20110 likes goedenavond allemaal, ik wens jullie een hele fijne avond toe, ik denk dat ik pc zo moet afsluiten want het is hier heel erg slecht weer, en behoorlijke onweersbuien, dus voor zometeen welterusten, en slaap lekker kussie en knuffie ![]()
|
Citeren29.06.20110 likes goedenavond, ik wens jullie nog een fijne avond toe, dikke kus en knuf ![]()
|
Citeren29.06.20110 likes Goeieavond Bonn,en vertel eens hoe was jou dag?Nog last gehad van zweet druppeltjes?? ![]() Mijn dag was tot nu toe goed, en een stuk cooler dag gisteren... ![]() Dikke kuss, knuff ![]()
|
Citeren29.06.20110 likes ik vond het heerlijk vandaag freak, precies goed wat temperatuur betreft, had lekker een blousje aan en het was prima weer om te lopen, ik was er gisteren knap beroerd van hoor ![]() ![]() ![]() .......... Mijn dag is goed maar druk verlopen, goedenavond trouwens en ik wens je nog een fijne avond, welterusten voor zometeen, dikke kus en knuf![]()
|