Citeren18.06.20110 likes
De nacht is goed verlopen, ajax.......
lol:
Heey ajax, kom jij vanaaf nog in cafee?

Heey ajax, kom jij vanaaf nog in cafee?

Advertise here!! |
Citeren18.06.20110 likes De nacht is goed verlopen, ajax....... ![]() ![]() Heey ajax, kom jij vanaaf nog in cafee? ![]() |
Citeren18.06.20110 likes Heey Bonn.....ik weet dat je vanaaf niet komt,,,, dus voor straks slaap lekker......truste.
Dikke kuss, knuff ![]() |
Citeren19.06.20110 likes ben net terug van feest van mijn werk, en ben doodmoe en ga dus lekker slapen, welterusten en veel plezier, freek alles nog rustig bij jullie of heeft Ana al weeen? Dikke kus en knuff ![]() |
Citeren19.06.20110 likes Nee, ze heeft nog geen weeen, Bonn.
leuk feestje gehad? Dikke kuss, en knuff. ![]() |
Citeren19.06.20110 likes en of ik een leuk feest heb gehad, heb me kapot gelachen, het was echt super en zeker voor herhaling vatbaar, maar Ana is dus overtijd ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren19.06.20110 likes Ik heb al geroepen wanneer ze komt, maar ze vond het nog zo knusjes in haar mamie,s buikje. ![]() ![]() ![]() Hey leuk dat je een leuk feestje heb gehad ![]() |
Citeren19.06.20110 likes ja het was echt super freek, maar ik ga nu echt slapen, het is echt de hoogste tijd voor mij, het is vanacht laat geworden ![]() ![]() ![]() |
Citeren19.06.20110 likes Okeej...... truste, slaap lekker. En morge gezond weer op. ![]() Dikke kus, knuff... ![]() ![]() |
Citeren20.06.20110 likes goeiemorgen, iedereen lekker geslapen? ![]() |
Citeren20.06.20110 likes Ik heb heerlijk geslapen, jij ook Bonn? ![]() Wens jou een leuke dag..... en tot vanaaf in cafee alla klets... misschien. ![]() ![]() Kussss... ![]() |