|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten sorry freek nu even niet, mijn dag was niet zo lekker
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Goeiemorge, bonn.
Dat is niet zo mooi dan, dat jij geen goeie dag heb gehad, mag ik vragen wat er is dan? Als je het niet wilt vertellen ,ook goed hoor.
Is er weer iets met jou pa?
Kusssssss. |
Anonymous Undefined 65739 berichten nee freek niets met mijn vader, maar ik ben een hele goede chatvriend kwijtgeraakt, visser en dat doet heel veel pijn, sorry, dikke kus en knuf |
Anonymous Undefined 65739 berichten Kan ik heel goed begrijpen,vooral dat jij hem al zo kent hier op kletsen.com, lieve Bonn. |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve Bonn, weet dat jij het er moeilijk mee heb, maar wil jou tog een fijne werkweek wensen.
Dikke kuss,knuff.
|
Anonymous Undefined 65739 berichten dank je wel lieve freek, dat is lief van je, ik wens jou ook een fijne werkweek toe, morgen ben ik nog een extra dagje vrij, dus maar 3 dagen werken deze week, dikke kus en knuff   sorry dat ik niet in de stemming om te dollen
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Hoi Bonn.. 
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi freek, geef me even tijd, het dollen komt wel weer, dikke kus en knuf en nachtzoen en welterusten 
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Is goed lieve Bon.
Truste, kuss,knuff.....en een nacht zoentje. |
|