Citeren21.04.20110 likes
ik wens iedereen nog een fijne avond en voor straks welterusten

Advertise here!! |
Citeren21.04.20110 likes ik wens iedereen nog een fijne avond en voor straks welterusten ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren21.04.20110 likes Truste Bonn, slaap lekker voor strakkies.
Dikke kuss, knufff. ![]() ![]() ![]() |
Citeren21.04.20110 likes thanks lieve freek, een dikke nachtzoen, en ik wens je fijne paasdagen en geniet van het mooie weer, ik hoef nog maar 1 dagje te werken en dan ben ik 4 dagen vrij ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren22.04.20110 likes Heey lieve Bonn, wens jou ook hele mooie, en leuke paasdagen, geniet er van. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dikke kuss, knuffies........en een paasnacht zoen, ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren22.04.20110 likes lieve freek, dat gaan we zeker doen, genieten van onze vrije dagen, jij ook hele fijne paasdagen en geniet er ook van, dikke nacht paaszoen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren22.04.20110 likes Ga zeker genieten , Bonn.
Ben nu al bezig om die paaseitjes te verstoppen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren22.04.20110 likes nou dat is toch hartstikke leuk freek, wie gaat ze zoeken dan? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren22.04.20110 likes Ik niet, want ik weet waar ze liggen,,dus moet ana ze zoeken, en ik weet dat zij er met gemak er 2 vind.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren22.04.20110 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren22.04.20110 likes Wel genoeg drinken mee nemen he, Bonn.
Veel plezier, en feliciteer je zus met haar verjaardag ![]() ![]() ![]() Truste........kusssssssssss |