Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

goeieavond en goeienacht

Advertise here!!

Citeren23.01.20110 likes
lieve freek,

ja de verjaardag was erg gezellig, gewoon even niet aan de dingen denken die mij en ons bezighouden. Ik hoop dat ik lekker zal werken, maar het zal een rotweek worden ben ik bang voor. Maar we moeten er even doorheen en we gaan het redden. Jij ook een fijne werkweek, als je alweer werkt, en nog een fijne avond en voor zometeen welterusten, dikke kus en knuf
Citeren23.01.20110 likes
Ja hoor Bonneke,,ga morge weer gewoon weer aan het werk.
Jullie redden het wel Bonneke..
weltruste.....kussies knuffies
Citeren24.01.20110 likes
dat weet ik wel zeker freek dat wij het gaan redden, samen staan we heel sterk, en we hebben meer dingen overwonnen, maar het wordt zwaar. Helaas is mijn dag vandaag anders verlopen, mijn vader is weer niet goed geworden en daar ben ik de hele dag druk mee geweest.
Maar fijne avond nog, dikke kus en knuf
Citeren24.01.20110 likes
Owjee Bonneke, dat is niet leuk.
Lig hij weer in het ziekenhuis dan?
Bonneke,hoop dat het niet ernstig is met je vader.
Citeren24.01.20110 likes
lieve freek,

nee hij is nog thuis, ik ben er veel geweest vandaag, en thuiszorg is vandaag meerdere keren geweest om hem in de gaten te houden, misschien een acute griepaanval, maar ik weet het niet, maar we moeten het beste er maar van hopen, dank je wel voor je reactie, ik ga slapen nu, want ik ben doodmoe, kus en knuf en welterusten

Advertise here!!

Citeren26.01.20110 likes
ik wens iedereen nog een fijne avond, welterusten en slaap lekker, dikke kus en knuf
Citeren27.01.20110 likes
fijne avond nog, en welterusten
Citeren27.01.20110 likes
Weltruste kussies
Citeren28.01.20110 likes
dank je wel freek, en een hele goeiemorgen, ik heb de slaap uit, dus ik heb mijn bed verkocht
Citeren28.01.20110 likes
Ik wil mien bed nog niet missen, Bonneke.

Adverteer hier