Citeren17.01.20110 likes
ik wens jullie nog een fijne avond, ik ga lekker slapen, welterusten

Advertise here!! |
Citeren17.01.20110 likes ik wens jullie nog een fijne avond, ik ga lekker slapen, welterusten ![]() ![]() ![]() |
Citeren17.01.20110 likes Truste Bonneke,, slaap lekker....... kussies knuffies ![]() ![]() ![]() |
Citeren17.01.20110 likes dank je wel freek, jij ook lekker slapen en morgen weer gezond op........... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren17.01.20110 likes Ben pas gezond op, als ik veilig van de trap ben, Bonneke. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() truste. ![]() ![]() ![]() |
Citeren18.01.20110 likes freek.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren18.01.20110 likes De dag is nog niet voorbij Bonneke.....Dus wens jou nog een leuke tijd voor dat deze dag om is. ![]() ![]() ![]() ![]() kussies ![]() ![]() ![]() De pijn aan mijn pols wordt minder . ![]() |
Citeren18.01.20110 likes wow dat is fijn om te lezen freek, en ik hoop dat je over een paar dagen helemaal geen pijn meer hebt, sterkte, en welterusten, ik ga mijn bed in ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren18.01.20110 likes Hoop ik ook Bonneke.
Weltruste, slaap lekker. Kussies, knuffies ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren19.01.20110 likes goeiemorgen lieve freek en alle anderen, allemaal lekker geslapen? Ik niet zo, maar goed kom ik wel weer overheen, ik wens jullie allemaal een fijne dag toe, dikke kus en knufff ![]() ![]() ![]() |
Citeren19.01.20110 likes Goeiemiddag Bonneke, heb week vurrukkuluk geslapen.. ![]() ![]() Ook een fijne dag gewenst bonneke..kus,knuff ![]() |