Citeren15.12.20100 likes
Weltruste bonneke......leuke dag gewenst morgen,,en veel plezier in de sneeuw 

Advertise here!! |
Citeren15.12.20100 likes Weltruste bonneke......leuke dag gewenst morgen,,en veel plezier in de sneeuw ![]() ![]() ![]() |
Citeren16.12.20100 likes fijne gezellige avond nog,
het is bijna weekend ![]() ![]() ![]() |
Citeren16.12.20100 likes ik heb het leuk gehad hoor in de sneeuw, jij ook freek? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dank je wel tornado, jij ook nog een fijne avond en voor straks welterusten en morgen weer gezond op, dikke kus en knuf ![]() ![]() |
Citeren16.12.20100 likes Ik wel hoor Bonneke. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Voor strakkies weltruste bonneke. ![]() ![]() ![]() |
Citeren16.12.20100 likes mooi zo frees, maar ben je er al over uit, dat jij de slee trekt en ik erop ga zitten? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren16.12.20100 likes Ben er over uit Bonneke,, ik zal wel weer trekken. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() truste,,en morgen gezond weer op. fijn weekend. Kussies,knuffies. |
Citeren17.12.20100 likes freek, wow thanks, heb geen benen meer over, dus komt wel goed uit dat jij trekt en ik erop ga zitten. Ennuh ik heb nog geen weekend, en die krijg ik ook niet, ik ben zondag een dagje vrij......... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren27.12.20100 likes fijne avond iedereen
![]() ![]() ![]() |
Citeren27.12.20100 likes freek waar blijf je met je sleetje? moet ik nog gewoon lopen, lekker ben jij ![]() ![]() ![]() ![]() maar ik wens jou, en tornado en alle anderen nog een hele fijne avond, welterusten, dikke kus en knuf ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren27.12.20100 likes Kom er zo aan met mun sleetje hoor Bonneke. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |