Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

goeieavond en goeienacht

Advertise here!!

Citeren10.12.20100 likes
lieve wolf,

dank je wel, ik doe het al kalmer aan omdat het hier en daar spiegelglad is, en ben liever een half uur langer bezig dan dat ik mijn been moet breken. Ik wens je een fijne weekend wolf, geniet ervan, dikke kus en knuf
Citeren10.12.20100 likes
Goedemiddag allemaal,,

Op 6 dec. 2010 heeft op dit forum compu een heel verhaal geplaatst.. Ik heb dr een kleine reactie opgegeven, maar nu ik er even voor zit, wil ik dr een wat langere reactie op geven.
Compu, ik weet dat ik soms ontzettend bot kan overkomen, maar het was gewoon zo vreemd weet je.. Ik bood mijn hulp aan je aan, en vervolgens was je heel erg boos.. Ik wou eigenlijk weer aan je vragen, of het allemaal wel ging.. maar ik durfte niet meer..
Je was even in verdriet.. Ik heb snel bij mensen door of het wel of niet gaat, dus ook bij jou. Ik zag op 6 dec. gewoon dat het echt niet ging. Vandaar dat ik bij jou privé kwam. Je moet weten dat ik altijd voor je klaarsta, ookal is het niet nodig, maar je moet het wel weten!
Ik kan soms behoorlijk bot overkomen, maar dat wil ik echt niet. Ik wil er zijn voor andere mensen. Misschien omdat het bij mezelf niet zo lekker loopt, dat ik me verdiep in de problemen van een ander en een ander kan helpen. Soms is dat ontzettend handig weet je? Dan kom je soms tot een oplossing voor je eigen probleem en dan heb je gewoon 2 vliegen in 1 klap. Dat gevoel.. Dat gevoel is super! Als ik iemand kan helpen, voel ik me echt helemaal blij worden. Maar die mensen, moeten de hulp dan wel accepteren... anders gaat het wel wat lastiger
Lieve compu, Ik hoop dat je weet wat ik probeer duidelijk te maken met dit berichtje, en anders hoor ik dat graag.
Liefs van Dioxon
Citeren10.12.20100 likes
ik zeg goedeavond

en ieder heel fijn weekend

Citeren10.12.20100 likes
goedenavond en welterusten
Citeren10.12.20100 likes
weltrusten bonneke

Advertise here!!

Citeren11.12.20100 likes
toen sliep ik al tornado Maar voor nu wederom welterusten en slaap lekker
Citeren11.12.20100 likes
Truste Bonneke...en voor morge een fijne zondag.
Kussies,knuffies.
Citeren11.12.20100 likes
freek dank je wel, ik lig nog niet in bed, maar ga wel zo, heb een leuk feest gehad en heerlijk gegeten Voor jou ook nog een fijne avond en voor morgen een fijne zondag.
Citeren12.12.20100 likes
wens iedereen een fijne avond toe

kusssss en knuffff
Citeren12.12.20100 likes
ajax, en je weet waarom deze smiley, ik ben trots op je, welterusten en voor iedereen die nog niet gaan slapen, een fijne avond

Adverteer hier