Forums  ›  Aangeboden / Gezocht  ›  Gezocht

gezocht een meisje om met te chatten

1

Advertise here!!

Citeren19.09.20090 likes
Hallo,

Ik zoek een meisje om mee te chatten op msn. Gwn een luisterend oor en een spontaan iemand. Heb reeds een relatie dus het is gwn vriendschap dat ik zoek. Sta open om nieuwe mensen te leren kennen. De plaats waar je woont maakt ni uit. Leeftijd minimum 14jaar maximum 20. Ben je geinteresseerd om me te leren kennen? Str me dan een prive bericht of laat in dit topic maar iets weten .
Citeren19.09.20090 likes
hoi turkich

hoef toch niet zo op deze manier, zou zeggen kom gewoon kletsen in de room he, dat werkt hier niet zo , hoe jij dat wil!
Citeren19.09.20090 likes
jongens zijn ook mensen is mij verteld
Citeren19.09.20090 likes
wens je veel succes ermee whahahaha,

en wrom alleen meisjes je hebt toch al een relatie???????
Citeren19.09.20090 likes
kletsen is hier alleen voor een hoop lol en gezelligheid en meer niet,
maar wens je veel succes ermee om een meisje te vinden hier om te chatten op je msn, veel succes ermee en geniet ervan zo lang t duurt.

Advertise here!!

Citeren19.09.20090 likes
Mensen, misschien is dit wel een heel verlegen jongetje. Misschien durft hij het alleen op het forum te plaatsen, met de hoop dat iemand hem een privé mailtje stuurd.

Gewoon iedereen in zijn waarde laten. Dat is goed voor Elk, en goed voor Morgen (Doet me aan een tv reclame denken) ;)
Citeren19.09.20090 likes
hai hai, ik had hier toch duidelijk een reactie neer gezet, maar die is zonder mijn medeweten verwijderd fijn is dat! het is en was en blijft mijn mening ik zou graag zien dat dit in het vervolg niet meer gebeurd of zet er teminste in mijn bericht bij dat het aanstootgevend ofzo was!

alvast bedankt
Citeren19.09.20090 likes
Hi Klapschaats, op mijn reactie in een andere topic is ook mijn tekst weggehaald. Dat is inderdaad vervelend. En ja, na het
'doorvragen' was het probleem dus het niet 'netjes' ging...
Er werd verder niet gescholden of wat dan ook, maar niemand
kreeg verder ook een tip/waarschuwing, dat was zeker ook niet
netjes.
Citeren20.09.20090 likes
Volgens mij is dit geen datingsite daar moet je ergens anders zijn en volgens mij staan er genoeg links hier en daar op deze site dacht ik zo

Greetz
Citeren20.09.20090 likes
whaahahahahha gewoon hier naar kletsen is gewoon super dan doen we allemaal!!!

1

Adverteer hier