Citeren14.06.20060 likes
ok het klets virus is al toe geslagen hahahha staks kom je niet meer los van ons hahhahahah
Advertise here!! |
Citeren14.06.20060 likes ok het klets virus is al toe geslagen hahahha staks kom je niet meer los van ons hahhahahah |
Citeren14.06.20060 likes wordt er ,s nachts veel gechat hier dan?????????
![]() |
Citeren14.06.20060 likes nee hoor lampje, in het algemeen maar één keer per dag, maar dan wel 24 uur haha ![]() ![]() |
Citeren14.06.20060 likes ![]() ja zo ist maar net, met als gevolg dat ik nu zowat indommel achter de compjoeter dus aankomende nacht maar even wat slaap inhalen als dat luk:P:P gr. Evan |
Citeren14.06.20060 likes hahahah nou succes met het voornemen evan hahahahhahahha |
Advertise here!! |
Citeren14.06.20060 likes ik dacht dat je ,s nachts altijd moest slapen ![]() Envooral als je de volgende dag moet werken. |
Citeren14.06.20060 likes ja ok maar voorlopig zit ik nog met een been de lucht in dus komt er van werken zowiezo niets terecht, maar goed ook met deze warmte.
geluk bij ongeluk gr. Evan |
Citeren15.06.20060 likes Dag lieve Evan
Sorryik zie nu pas dat je een bericht hebt geplaats... |
Citeren15.06.20060 likes Nou Evan je bent besmet hoor
Jammer dat we zo ver uit uit elkaar wonen anders kwam ik een bakkie bij je zetten ![]() ik vind het wel zielig dat je zo daar alleen zit Dat je moeder haar billen mag verbranden ![]() ![]() Kusje op je enkeltje He als je wilt kletsen dan ben ik er voor je En ach we hebben de zelfde humor dus dat moet wel lukken En als het niet lukt nou....Dan lukt het niet hhahahaa Dag lieve Evan kussss |
Citeren15.06.20060 likes hahahahahha ik ben net weer terug van controle
plus nog wat andere dingetjes. Prachtig hoe ik om jou moet lachen, en andersom. ![]() ja ik vind het prima, we kletsen.com gr. kuzzzie Evan t is hier echt geselli mense, gistren viel ik al achter toetsenbord in slaap,(niet dat het zo saai was, maar zo moe was ik omdat ik maar blijf hangen;) |