Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

gezelligheid

Advertise here!!

Citeren13.06.20060 likes
ahhahah jobe kusssssss tis wel zo . anders had ik niet geweten hoe mooi het bij jouw is
Citeren13.06.20060 likes
Hoi Evan,

Ik sluit me bij alles wat hier boven mij gezegd is aan.
Ben hier nu zo'n 2 enhalve week te vinden op deze site en ben niet meer weg te krijgen. Helaas voor de anderen dan maar, want ik heb het hier ook na mn zin

Groetjes Tess xXx
Citeren13.06.20060 likes
ik denk ook echt wel dat ik het naar mijn zin krijg hier, heb al enige leuke reacties van jullie ontvangen.

erg leuk, bedankt hiervoor

groetjes,

Evan
Citeren13.06.20060 likes
welkom Evan, ja tis hier leukkkkkkkkk

En als je wat kwijt wilt dan kunnen we ook serieus zijn

Grtz kip31 oftewel Gina
Citeren13.06.20060 likes
heeeeeeeeeee pilot is evan hahahhah goed zo kussssssssssssss

Advertise here!!

Citeren13.06.20060 likes
we sleuren je er wel doorheen hoor Evan, het het te moeilijk wordt voor je , geef je maar een seintje hoor,

En tenslotte; als het gaat druzzen moet je de drazzel op de froter houden anders gaat het gruimen, oké ?

Citeren13.06.20060 likes
als het gaat druzzen moet je de drazzel op de froter houden anders gaat het gruimen, oké ?
Citeren13.06.20060 likes
logisch toch ? anders krijg je traffels in je krozen !!!!

Hahaha, Kus kus Mrammetje.............
Citeren14.06.20060 likes
dat laatste zegt wel genoeg natuurlijk,
alleen is de vraag altijd weer hoe lang??

ik moet er niet aan denken om langer dan een paar minuten traffels in me krozen te hebben.

maar zoals je ziet dankzij die traffels werkt mijn wachtwoord nu wel gewoon weer 100%, afgelopen nacht niet, nu wel.
Zie je nou ???
(niet dat jullie denken die Evan is gek geworden om deze tijd al hier te vertoeven, maar kon niet meer slape vanwege me been of enkel of nou ja ergens waarmee ik liep)

maarco bedankt
maarco bedaNKT
als ik nog es moeilijk zit qua iets wat met een site te maken heeft,
vraag ik je weer hoor

gr.

Evan
Citeren14.06.20060 likes
Zo Evan, ook welkom namens mama hier ....ik ben hier ook niet weg te slaan al is het de laatste maand wat minder door omstandigheden , maar het is hier super super leuk en gezellig !!!

en ik heb er zelfs goede vrienden gevonden die je bijstaan elke dag ...

dikke kussssss mama xxxxxxx

Adverteer hier