Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

gevoel of verstand

Advertise here!!

09.11.20050 likes
weet wat je hebt je weet nooit wat je krijgt........je hart kan je verstand bedriegen ............sterkte met je beslissing
09.11.20050 likes
Hoi Mamie

Scheiden doet lijden, dat is zeker zo....
Maar heb je er wat aan om voor de kids bijeen te blijven????
Die gaan naderhand hun eigen weg, en voor wie heb je het dan allemaal gedaan?
Ik zou zeggen kies voor je eigen geluk. En een tip... stort je niet meteen in een nieuwe relatie. Zet eerst alles op een rij, zodat je alles op de rails krijgt.... Je zult er veel sterker uitkomen, als dat je nu bent en dan kun je het leven weer aan... liefs cats enne wat je beslissing ook mag zijn... we zijn er voor jou !!!!!!!!!!!!!
09.11.20050 likes
hey,

dank jullie allemaal, doet deugd zoveel vrienden te hebben!!!

en cats, dit is al langer aan de gang, leven eigenlijk al een jaar meer als vrienden
en heb af en toe nood aan een knuffel!!

gelukkig kan ik dan bij jullie terecht!!
kussss
mams
09.11.20050 likes
Tuurlijk kan je dan bij ons terecht, lieve mama, wij zijn er voor je, voor altijd, zolang als je wilt, en sommige zijn er zelfs op ieder moment van de dag, en nacht voor je!!!
De mensen hier hebben mij toen in Januari er zo vreselijk goed en fijn doorheen geholpen, dat ik ze er voor immer dankbaar voor ben!!!!
Maar weet, en dat beloof ik je, met heel mijn hart, dat je hier sterker uit gaat komen.....alhoewel je het mss nu nog niet gelooft wat ik zeg, het is echt zo!!!!...

Liefs, Jaco
09.11.20050 likes
lieve mama
ik moet cats gelijk geven zoals wel vaker volgens mij zou cats een zus van me kunnen zijn
idd doet het de kinderen veel verdriet maar ook dat gaat over bij zo,n beslissing lijd het hele gezin eronder helaas ook ik heb het mogen mee maken tot 2 x toe en word er steeds sterker van ik ben nu voor mn zelf aan het leven en voor mn dochter natuurlijk iedereens kind kom op de eerste plaats maar voor de kids bij elkaar blijven werkt niet maak voor je zelf eens een lijstje met slechte en goede dingen in het leven mss word je beslissing dan makkelijker als je goed kan beseffen wat je heb en wat je mss weg gooid ook ik ben er voor je als dat nodig is veel sterkte kussssssss shirley

Advertise here!!

09.11.20050 likes
heb net mijn oudste in bed gelegd...........
heeft hartverscheurend aan het huilen geweest,wilde me niet lossen........

zal ik dan maar ongelukkig blijven en de kids gelukkig?

weet het niet meer,maar wil mijn kids niet zien lijden....

kusss
mams
09.11.20050 likes
dat snap ik heel goed mama dat wil geen ene moeder maar je kids voelen ook heel goed dat er iets niet klopt he en voor de kids bij elkaar blijven werkt gewoon niet ook niet voor je kinderen kusssssssssss en veel sterkte
09.11.20050 likes
ohhhh ik heb met je te doen mama !!!
laat je kinderen nooit in de steek !!!! doe wat je denkt dat goed is......
het doet toch allemaal pijn, blijven en gaan......
ben er gewoon niet goed van, heb hetzelfde meegemaakt 10 jaar geleden. en ik kooss toen voor me liefde maar was een hel...... maar na tien jaar zeggen de kinderen zelf mama we hebben er niet onder geleden, maar makkelijk was het niet, tussen twee werelde leven want ze houden van mams en paps. altijd......

veel sterkte...........
10.11.20050 likes
Hoi Mama,

ik hoop voor je dat je er goed uitkomt wat je ook kiest en maak je keuze weloverwogen en wij hebben allemaal makkelijk praten maar jij zit met dit probleem en het gehuil van je kind gaat door merg en been maar altijd ruzie is voor de kinderen ook niet fijn want dan sluiten ze zich af want ze willen geen ruzie rust is nu het allerbelangrijkste voor ze en voor jou
ik hoop voor je dat je er samen uitkomt wat jullie ook doen bij elkaar of alleen verder

heel veel sterkte en
dikke kuzzzzzzzz
11.11.20050 likes
zeg mamma, ik heb een goede raad voor je!

volg je gevoel en gebruik daarbij je verstand!

pacco

ps als dat niet helpt, zet een tattoo of neem een navelpiercing

Adverteer hier