08.11.20050 likes
lieve vrienden,
ik ken jullie nog niet zo lang
en toch reageren jullie!!!
dank je wel
kusss
mams
ik ken jullie nog niet zo lang
en toch reageren jullie!!!
dank je wel
kusss
mams
Advertise here!! |
08.11.20050 likes lieve vrienden,
ik ken jullie nog niet zo lang en toch reageren jullie!!! dank je wel kusss mams |
09.11.20050 likes Lieve lieve schat van me, luister naar je innerlijke gevoel, wat zegt je hartje?
Ik weet hoe moelijk het is om beslissingen te maken die je leven voor immer veranderen, maar daarbij luister ik altijd naar mijn hartje. Maar maak alsjeblieft geen beslissingen waar je naderhand spijt van hebt, denk er eerst heel erg goed over na, en denk ook over je toekomst: hoe gaat die eruit zien nadat je een beslissing hebt doorgezet!!!???...Ik weet het, het zijn moeilijke overwegingen, maar daar moet je zeker over nadenken voordat je de allom bekende "knoop" doorhakt.... Weet, mijn lief, ik zal je bij deze keuze zo veel als mogelijk steunen als ik in mijn machte heb, maar weet wel, ik kan, en mag hier geen invloed op hebben... XXX je jacootje, slaap tederkes!!! |
09.11.20050 likes ik moet mijn gevoel wel volgen want verstand heb ik niet ![]() |
09.11.20050 likes het is heeel moeilijk lieve mama..
ik ken het, heb ook in zo'n situatie gezeten. ik heb mijn verstand gevolgd. maar dat is niet altijd het beste, geloof mij maar. je moet aan jezelf denken. ik heb dat niet gedaan en alleen aan de ander gedacht. maar daar word je zelf echt niet gelukkig van.. als ik jou was zou ik voor je gevoel gaan. ook al is het nog zo moeilijk. de kinderen zijn nog jong. en ik denk dat die er vanzelf aan wennen.. niet iedereen blijft altijd samen. denk om jezelf en ga voor het geluk!!! |
09.11.20050 likes ik zie het even niet meer zitten.....
dochte rzit hie rte huilen,wil niet dat we uiteen gaan,wil haar mama en papa allebei , ze is oud genoeg om het te beseffen.... doet zo'n pijn, zal miss toch naar verstand luisteren? maar dan weet ik dat ik niet gelukkiger zal worden maar wel mijn kids.... en dat is toch wat telt? niet? eerlijk gezegd ben ik bang,bang wat de toekomst brengen zal.... wil weer gelukkig worden, maar gaat de toekomst me dat brengen? wil niet weer opnieuw knokken voor mijn geluk,wil gewoon maar liefhebben en omgekeerd.... mag ik dat vragen???? pffff moeilijk mams |
Advertise here!! |
09.11.20050 likes mama, ik snap je helemaal. en je dochter voelt echt wel aan dat het niet lekker loopt... dat merkt ze echt wel aan je. en natuurlijk wil ze niet dat jullie uiteen gaan. dat wil geen enkel kind.
ik snap dat het ontzettende pijn doet. Maar je kan niet zo doorgaan. praat er met je man over desnoods. maar je kan niet jezelf weg blijven cijferen. daar ga je zelf aan onderdoor. misschien een optie om een pauze in te lassen tussen jullie? ja zal nooit weten wat de toekomst je brengt, dat weet niemand. je hoeft niet te vechten voor je geluk. want als ik het zo hoor denk ik niet dat jij je geluk nog thuis kan vinden. maar je kan niet alleen voor de kids daar blijven. dat ga je er echt zelf aan onderdoor.. kom op mama. mail me anders een keer. je weet mijn email adres.. ja kan altijd bij mij terecht!!! kusssss bar |
09.11.20050 likes Ik begrijp wat je zegt. Natuurlijk doet het pijn je kindren zo te zien. Weet waarover ik praat. Natuurlijk willen de kinderen papa en mama bij elkaar zien. ook mijn kinderen willen dat het liefst maar weten dat dat niet meer gebeuren zal onderstussen. hebben zich afgevonden met het feit dat wij niet meer bij elkaar komen. Was moeilijk voor hun en voor mij. Heb 10 jaar gevochten voor ons huwelijk met name voor de kinderen maar heeft niets gebracht. Ben nu blij dat ik de stap genomen heb. ook de kinderen zijn blij dat ze naar ap toe kunnen als het thuis niet te houden is. Hebben dan een plek waar ze naar toe kunnen. Voor me zelf is dit een hele grote eer. Voel me gelukkig dat ikk dit voor hun mag zijn. En mijn andere geluk dat komt wel. Maak ik me niet meer druk om. Geluk kunje niet dwingen. Je kunt het proberen richting te geven of omstandigheden schepen die het makkelijker maken. Geluk ont moet je. Het lacht je toe als het er rijp voor is.
Zo als reeds gezegd je moet je gevoel laten sreken en dan even egoistisch denken. Als je besluit vast staat dan laat je verstand meepraten. Maar vergeet niet je leeft maar een keer. Het leven wat je nu hebt is niet dat wat je wilt. Kies daarom je eigen leven hoe moeilijk het misschien ook lijkt. Is zeker geen makkelijke weg maar wel de juiste voor jou en uiteindelijk ook voor je kinderen alvorens het echt uit de hand loopt tussen jullie beiden. Nu bestaat er mogelijk de gelegenheid om in goed overleg alles te regelen en dit ook recht te houden voor de toekomst. Hoe langer je wacht hoe erger het wordt. Als je meer wilt weten vraag me maar. Ben gaarne bereid je te helpen veel sterkte spetter56 |
09.11.20050 likes hey mama,
heb dezelfde situatie doorgemaakt, alleen ben ik niet zulk een goede babbelaar op zulke momenten. Een gevoel volgen is altijd goed, maar dit vraagt moed, heel veel moed. En inderdaad de toekomst bepalen jullie zelf. Het zit em niet in grote woorden of daden maar in de kleine dagelijkse dingen, de gesprekken en jullie handelingen die jullie dagelijks doen. Kinderen zijn altijd de dupe in zo een geval en ze zullen zeker pijn hebben in hun hart. Misschien kan een relatiebemiddelaar hulp bieden en een oplossing helpen te zoeken met jullie. Hij zal jullie situatie nuchter kunnen bekijken en advies geven. Let wel als je voor die oplossing kiest zullen jullie allebei je ziel moeten blootgeven, alles vertellen tot de banaalste dingen die jullie elkaar stilzwijgend verweten of aan ergerden. Bij mij heeft het niet mogen baten, omdat ik juist een iceke ben en niet veel praat ove r mijn emoties en zo. Bij anderen heeft het wel geholpen. |
09.11.20050 likes tweede deel.
je zal hier, zoals je ziet, veel horen, zien en lezen. Uiteindelijk zal je zelf je keuze maken. Bedenk wel als je eenkans ziet om het goed te krijgen tussen jullie, probeer het dan met volle overtuiging maar deze weg dien je met twee te bewandelen. Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben en dat jullie het kunnen oplossen. Scheiden is een hel voor de ganse familie. En een ding wil ikje nog zeggen. In een scheiding zijn er alleen maar verliezers, winnaars bestaan er niet. Veel groetjes en sterkte Iceke |
09.11.20050 likes iceke daar ben ik het met je eens, ik heb het zelf doorgemaakt en raad het eigenlijk niemand aan.
De grootste partij die niet kan en mag kiezen zijn de kinderen.......... En in iedere relatie zijn er wel problemen al wil je ze in het begin niet zien doordat je stapelverliefd bent, maar ook dat gaat over .... verliefdheid. Niemand kan een keuze voor je maken.....!!!!! maar de keuze die je maakt maak je voor een heel gezin en niet voor jezelf alleen. dit wilde ik even kwijt........ lieve groetejs nootje... |