Citeren06.08.20050 likes
ik heb tegen iemand gelogen en nou breng ik me in een nog diepere shit door dat gelieg ik krijg er een punthoofd van en ik voel me heel de tijd schuldig wat moet ik nou doen
Advertise here!! |
Citeren06.08.20050 likes ik heb tegen iemand gelogen en nou breng ik me in een nog diepere shit door dat gelieg ik krijg er een punthoofd van en ik voel me heel de tijd schuldig wat moet ik nou doen |
Citeren06.08.20050 likes Tja zoiets gebeurd ,maar maak het zeker terug goed en biecht op ,succes groetjes en kusses superster6 |
Citeren06.08.20050 likes jah ben ut met je eens superster!! je moe gewoon seggen dat je hebt gelogen dat is wel sow eerluk en beter dat die gene er via jou agter komt dan via iemand anders dat je hebt gelogen!! suc6 ermee dikke kuss kirsten! |
Citeren07.08.20050 likes nou ik zeg altjd zo,
al is de leugen nog zo snel,de waarheid achterhaald het wel. groetjes marie |
Citeren07.08.20050 likes Liegen zal je niet ver brengen. Bied gewoon je excuses aan en dan komt het miss wel goed. Het lcuth in ieder geval op |
Advertise here!! |
Citeren07.08.20050 likes tja ik kan niets anders zeggen als de rest trek je stouten schoenen aan spaar heel veel moed op en ga naar die gene toe vertel dat je heb gelogen en leg uit waarom dat je dat heb gedaan idd je kan het beter zelf vertellen als dat die gene erachter komt via een ander want dan komt het bij die gene nog veel harder aan als dat diegene het van jou hoord
veel sterkte er mee en ik hoop dat je hier van heb geleerd en niet meer zal liegen ,liegen schiet toch niets op het komt hoe dan ook altijd uit lieve groetjes van shirley |
Citeren09.08.20050 likes iemand die liegt, bedriegt zeggen ze toch???
ik haalt liegen.Dus begin ik er niet aan. zelfs niet een leugentje om bestwil. groetjes cats |
Citeren09.08.20050 likes iemand die liegt, bedriegt zeggen ze toch???
ik haat liegen.Dus begin ik er niet aan. zelfs niet een leugentje om bestwil. groetjes cats liever de keiharde waarheid horen als belogen worden. zo denk ik erover! |
Citeren12.09.20050 likes gelijk moet ik je geven, liegen en bedriegen daar hou ik helemaal nie van. eerlijkheid duurt het langst zeg ik maar.
En als ik belogen wordt of bedrogen nou dan verander ik in semtex. Ik hou van de waarheid ook al is die soms hard en pijnlijk. Met liegen verlies je iemands vertrouwen, en als je iemand niet meer vertrouwd dan is er in mijn ogen niets meer................ dus vertel de waarheid ten alle tijden !!! nootje |
Citeren22.09.20050 likes er zijn genoeg mensen, die niet voor de waarheid durven uit te komen.
ze hebben zich zelf ermee, maar ook anderen. zeg gewoon recht voor de raap, waar het op staat. daar ben jezelf en ook anderen mee geholpen. cats. |