mensen er komen weer warme dagen aan
maar geen nood voor 25 euro per uur kunt u by my in me airco gekoelde kamer komen zitten
dit is een uniek aanbod ,dus wees er snel by
indien uw 2 uur wenst krygt u korting en maken we er 45 van
groetjes
Advertise here!! |
Citeren01.08.20140 likes mensen er komen weer warme dagen aan maar geen nood voor 25 euro per uur kunt u by my in me airco gekoelde kamer komen zitten dit is een uniek aanbod ,dus wees er snel by indien uw 2 uur wenst krygt u korting en maken we er 45 van groetjes |
Citeren01.08.20140 likes voor dat geld kunnen de mensen beter lekker op terras zitten dan in zon kamertje |
Citeren01.08.20140 likes bij mij mag u voor 20 euri zitten... en gratis bier zolang de voorraad strekt... :P Beat that Koffie hahahaha |
Citeren01.08.20140 likes ja hallo ,dan doe ik er ook een extra aanbieding by; de eerste 10 mensen krygen een gratis perenysje , en we hebben onbeperkt internet natuurlyk |
Citeren01.08.20140 likes Is dat alles wat je meer te bieden... ? Hier nog ruim uitzicht over het park, gratis toegang tot de whirlpool en zonnebank en zelfs beperkt slaapruimte voor de eerste aanmelders xD Alles dus bovenop de summiere aanbieding van Koffie ^_^ |
Advertise here!! |
Citeren02.08.20140 likes ja zeg , das moordende concurrentie shaq jeetje dacht dat ik unieke aanbieding had oke oke laatste zet ; doe er een massage by |
Citeren02.08.20140 likes jij wint... ik wens je veel succes met de mannen :P |
Citeren23.09.20140 likes is er ook een verwarmde ruimte beschikbaar? t wordt weer koud he |
Citeren24.09.20140 likes juist wanneer het lekker begint te worden, beginnen mensen over dat het te koud is.... |