Forums  ›  Gedichten  ›  Rouw en trieste gedichten

geen huisje geen thuisje

Advertise here!!

Citeren02.12.20070 likes
geen huisje geen thuisje Nou alweer 1 1/5 jaar geleden moest ik weg uit het nest, ander huisje, alles nieuw, alles anders, alles regelen, alles doen, alleen eten, alleen opstaan Geen knuffel, of eten klaar, geen mensen thuis, geen kaarsje aan, geen dieren om me heen. eindelijk gewend, weer weg, weer alles anders, weer alles alleen, weer ander huisje, maar nog steeds geen thuisje. 4 weken later, weer weg, weer geen huisje dus weer geen thuisje en het gaat zijn tol eisen Nu 4 maanden later, weer weg weer een ander huisje maar benbang voor weer geen thuisje. Sinds maanden een echt eigen huisje gekregen waar ik zo lang kan wonen zo lang ik wil, maar bang dat het weer geen thuisje mag zijn, weer weg moeten, weer op straat, weer alles veranderen, weer bij anderen, weer niks voor mij. Nu geloof me, dat is alleen, maar met goede vrienden kom je er door heen, die vind je pas als ze nodig zijn, er voor je zijn , je steunen, en op je donder geven, niks van je verlangen, en je aanhoren. Helaas merk je dat als het te laat is, en heb ik er heel wat verloren. maar we gaan door, nu mijn eigen huisje opknappen,schilderen, behangen, t egelen. Ik hoop dat dit kracht geeft en onthoud aan alles komt een eind, zeker aan de slechte dingen. groetjes truckster
Citeren02.12.20070 likes
beste truckster, veel succes met de start van een nieuw hoofdstuk, kan me voorstellen hoe het voelt dus ik zou zeggen, blijf fier op jezelf dat je je laat steunen door je vrienden, ik lees dat je de positieve kant nog ziet dus dat komt vast wel in orde.

maak er een mooi eigen huisje van om trots op te zijn.

Adverteer hier