|
|
|
vlindertje was altijd gezellig en leuk, leuk om mee te chatten en te kletsen en serrieuse gesprekken te voeren maar ook veel lol op de chat of prive, ja die mis ik wel. hoop dat t goed gaat met der, kussssss vlindertje.
tor. |
Anonymous Undefined 65739 berichten baby, tsjee ik schrik daar enorm van, maar hoe is het met jou meis? Ik mis je heel erg, dikke kuss en knufff |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik kan er nog 2 die ik me herrinner uit maastricht Mariska en uit westvlaanderen Pro hebben nog ff een lat relatie gehad samen |
Anonymous Undefined 65739 berichten jaaa hunterleo mis ik ook. hij was echt gezellig! en chatopaaa, die was altijd zo lief. ooh en deepbleu whaha daar had ik weleens ruzie mee, maar ja was altijd wel leuk verder. tsjeeee dan zit ik hier ook alweer wat jaartjes whaha
|
Anonymous Undefined 65739 berichten als je Deepbleu zegt mag je Renate ook zeggen die 2 zijn nu een stel en zij is nog moderator geweest en hebben een kletsbaby zo zie je die zijn er meer |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hmm missen me niet eens
moet nog maar langer weg blijven dus
kom ik ook in het rijtje
lololololololol |
Anonymous Undefined 65739 berichten Mijn beste herinnering en eentje waar je mee kon dollen, zeveren en zwansen was den heli. Heb echt wel dolle en leuke avonden gehad met hem. Heli maatje zal je missen.
Liefs snoesje |
mijn herinnering is aan klets heb toch nieuwe vrienden erbij en sommige hele goede vrienden dus voor deze vrienden een dikke kus van wild
ben erg blij met jullie |
ik ben het met snoesje eens
waren altijd wel aan het dollen was altijd lachen
zal hem ook zeker wel gaan missen |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik mis helli ook wel
hij was een toffe vend erg jamer dat hij is heen gegaan
zo on ver wacht he echt jammer snik snik
maar ja ze zeggen en een uit het oog maar niet uit je hard he
groet stef |
|