Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

geef hier je Herinnering aan chatters !!

1

Advertise here!!

Citeren02.12.20090 likes
carin bedacht: dat het wel leuk zou zijn als we...onze herindering aan (oude) chatters en uitjes enz zoude opschrijven...

denk gelijk aan,
dodo en miff...zo spontaan en open..
en altijd wel in voor wat gezelligs...
en zo...heb k ze ook leren kennen

dit is vast een begin...
Citeren02.12.20090 likes
chatopa, een super lieve man met wie ik hele goede gesprekken kon voeren en die ik heel erg mis. Hij heeft heel veel meegemaakt, maar ondanks dat alles was hij altijd heel positief. Lieve Nick ik mis je enorm, dikke kuss en knuffff
Citeren02.12.20090 likes
jaco, ook iemand die ik heel erg mis en altijd heel veel lol met hem had, jaco ik mis je en ik hoop dat het goed met je gaat, dikke kuss en knuff Bonn
Citeren02.12.20090 likes
Jaco was altijd zo cool ! ik mis hem ook! vraag me af hoe het met hem gaat.

Kus Lau
Citeren02.12.20090 likes
Ik mis Zuurkool met worst dat vond ik een prachtig iemand met veel humor en Flair mis ik ook met haar kon je ook altyd lachen ben best wel benieuwd hoe het met hun gaat

Advertise here!!

Citeren02.12.20090 likes
Petra ik heb nog elke week contact met flair en het gaat goed wel van 1e uur mis ik Timberland Elvis en wat dacht je van Goedele
Citeren02.12.20090 likes
dod en miffy,kletssok en idd timberland en elvis , baby jaco haha noemde hem altijd knappe man.
waren toch ook hele leuke en gezellige tijden, in bergeijk meteen wie er groter was ik snake of jaco hahaha waren alle 3 even lang.
heeeel lang dus
rP die met luca in de klins lag omdat hij vondt dat luca als een slak over de snelweg ging.
kan wel uren doorgaan .......
Citeren02.12.20090 likes
zijn er nog vele uit alle windstreken en belgie die we nu niet meer zien
Citeren02.12.20090 likes
1 wil ik er niet vergeten beroemd berucht mag je zelf uitmaken Lampje die in de avond laat mij wel opbelde met een stevige slok op hahhaahahahah
Citeren03.12.20090 likes
klopt visser ons lampje kwam toch ook onder de naam aniek en ze had toch iets met baco? Maar elvis leeft toch niet meer als ik het goed heb

1

Adverteer hier