|
|
|
Timberland Undefined 2690 berichten lachen is gezond
dan gaat je hart weer in het rond
dan komen die stukjes weer bij elkaar
dan voel je je goed en niet meer naar |
Anonymous Undefined 65739 berichten jullie hebben gelijk hoor ik luister nie naar de andere meer maar ag of het ooit nog goed komt? ik heb geen idee
dikke kuss kirsten! |
the moon Undefined 61 berichten na regen komt zonneschijn , dat zal de toekomst wel uitwijzen he kirsten kwens je nog veel geluk toe  grts |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Timberland Undefined 2690 berichten goh niemand onder de indruk van mijn gedichtje heb ik zo mijn best op gedaan
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ik vind je gedigtje heel mooi hoor timberland!!!! knuffel van kirsten |
vrolijke noot Undefined 319 berichten tim, ik denk dat iedereen er stil van is, en zodoende er niets meer uit kreeg........... maar krachtig gedicht, daar heb je nog eens wat aan !!!
groetjes nootje.... |
Anonymous Undefined 65739 berichten eey ik heb wel geluisterd naar wat jullie hebben gesegt hoor ik geluistert naar me hartje in me!! en goeie keuse gemaakt en wil voorlopig nie meer filieft denk haha afgelopen paar maanden van de 1 op de andere flieft geworden kon meself nie eens meer volgen haha! nu alleen maar ff vriendschap dat is alles wat ik wil verder niks geen liefde nu!! kiss kirsten!!! |
Waters Undefined 587 berichten |
|