Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

gebroken hard!!!

1

Advertise here!!

04.10.20050 likes
me hard is kapot gebroken in miljoenen stukjes en jij wilt me segge dat het nie klopt de een segt dit en de ander dat! wie moet ik nu gelofen?? de meerdeheid of jou!!! jou wil ik gelofen ik wil je nie kwijt kan aleen nog maar huile voelm e sow kut maar ik kan het nie ik kan je gewoo nie gelofenhoe pijn dat owk doet!!!
kuss kirsten
04.10.20050 likes
het lijkt wel of iedereen in een rotte periode zit ????
kirsten doe wat je hartje je ingeeft dan zit het altijd goed........
liefs nootje........
04.10.20050 likes
Nootje ik sluit me bij jou woorden aan.
kuss voor Kirsten.
groetjes Cats.
05.10.20050 likes
heyyyyyyyyyyy kirsten

wat rot ...........ben er stil van !!!!!!!!

je bent een jonge meid en je moet genieten dikke kuffel

kusssssssssssss wonder
05.10.20050 likes
hey kirsten,

inderdaad ik sluit me ook aan bij nootje. doe wat je hart je ingeeft. als je houden van sterker is ga voor je gevoel. ik weet zelf niet wat het probleem was, maar ik heb ook in een situatie gezeten. ik moest kiezen voor vertrouwen of houden van. mijn hart wilde bij hem zijn en hield van hem, maar mijn verstand zei nee. ik heb uiteindelijk naar mijn hart geluisterd en alles is goed gekomen en ik ben gelukkiger dan ooit..
het leven is ook niet makkelijk. maar vertrouw op jezelf, dan komt het goed.

kussssssssssssss knuffel bar

Advertise here!!

05.10.20050 likes
tja lieve kirsten
ik weet ff niet wat ik moet zegggen
liefde is altijd leuk in de eerste periode maar je moet ook bij elkaar passen al hou je nog zoveel van elkaar als het niet klikt blijven de zelfde problemen terug komen ik heb het 7 jaar lang geprobeerd achteraf vond ik het gewoon heel zonde want ik heb gewoon 7 jaar van mn leven weg gegooit wij hielden ook heel veel van elkaar maar onze karakters waren zo erg verschillend dat het gewoon niet werkte wat we ook probeerde we stuiterde telkens weer op problemen ik zou zeggen denk heel goed na over hoe jullie bij elkaar passen en of hij dan ook echt wel de ware is het is moeilijk dat weet ik omdat je meestal twee dingen in je hoofd krijg gun het ff tijd en probeer eruit te komen wat je nou echt voelt
veel sterkte
kusssssss shirley
05.10.20050 likes
thanks voor al jullie reacties! maar het is nu alweer bijna alemaal opgelost owkal heb ik nog wel me twijfels en moe ik heel veel gaan praaten nog! maar het vervelende is dat iemand ons uit elkaar probeert te houden...

dikke kussss
kirsten!
05.10.20050 likes
hey kirste 1 ding mag je nooit doen luistern wat anderen zeggen volg gewoon je hart en het komt wel in orde grts
05.10.20050 likes
ja moon dat is zeker zo daar geef ik je gelijk in
groetjes shirley
05.10.20050 likes
treur niet omdat het voorbij is,
maar lach omdat het is gebeurd.
groetjes cats

1

Adverteer hier