|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten heey
ik ben laatst geband
Voor het typen van liedjes in de chat:P
En ik wou vragen hoe lang die ban duurt:P het is al vanaf zaterdag.
mvg vinc |
Anonymous Undefined 65739 berichten ben je stout geweest meestal is als het 1e keer is een week om je te laten denken gr Visser |
Anonymous Undefined 65739 berichten
 ik ben er van overtuigd dat je die ban niet voor niets hebt gehad Vincx en vind jij van wel stuur dan ff een mailtje naar
[email=webmaster@kletsen.com]webmaster@kletsen.com [/email]  groetjes joy |
klopt 1e ban is een weekje
Rick |
Anonymous Undefined 65739 berichten Ok bedankt:P
nou het ging meer om het feit dat ik niet echt luisterde:P
mijn schuld
maar goed bedankt voor jullie reacties.
Vinc |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Vat het volgende niet vervelend op al kan het wel zo overkomen.
Denk dat je om een ban hier te krijgen behoorlijk wat moet hebben uitgevreten, simpelweg omdat je eerst een flink aantal waarschuwingen krijgt en vervolgens als er dan nog niet wordt gereageerd erop een korte ban van 20 minuten (hier heet dat serverkick btw).
Op de chatbox (niet kletsen.com btw) waar ik een van de moderators ben heeft men vrij rap een ban (bij een overtreding afhankelijk wat van overtreding dat is) te pakken, dan is dit echt hier niets bij. Overigens geef ik relatief de minste serverbans daar, maar dat terzijde (mja 6 jaar als mod heb je ook al behoorlijk wat ervaring gekregen).
Nogmaals vat dit niet negatief op maar probeer er van te leren. kletsen.com vind ik een hele vriendelijke chatbox, metname naar de gebruikers toe en de moderators hier zijn allemaal aardig en relaxed.
Wel kan het zijn dat de ene chatbox qua regels wat verschilt met de andere, maar de meeste regels zijn best wel common. |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten welke kleur ban?
|
Hee stoute jongen.. Jaaaa jij jaaaa...
Hoelang mag je niet... een week..?? Pfieuw... dan zijn we jou allemaal al vergeten..(grapje....!)
I Miss.. you Vinxcie... hahahaha....
tot gauw leukerd |
|
|