Citeren05.11.20070 likes
mijn pc viel uit in blauwscherm ,het volgende kwam er te staan :
IKhfile.sys
page_fault_in_nonpaged_AREA
dan vraag en schrijft hij het volgende :
is uw hardware en of software goed geinstalleerd?
heeft u een nieuwe installatie (nee heb ik niet) dan leverancier vragen voor nieuwe windows updates
nieuwe hard en software verwijderen of uitschakelen (heb geen nieuw hard en of software
ook geeft hij soms aan :
maak schijfruimte ( heb ik gedaan)
zet je stuurprogramma`s uit ( geen idee hoe dat moet en wat dan de gevolgen zijn)
raadpleeg fabrikant voor een bijgewerkte versie
vervang nodig beeldscherm adapter ( volgens mij heb ik helemaal geen beeldscherm adapter )
raadpleeg hardware leverancier voor evt bios_updates
schakel bios_geheugen opties zoals caching of shadowing uit ( geen idee hoe dat moet en wat de gevolgen zijn )
ik heb van alles al gedaan , gescant,schijfopruiming,defragmenteren, al het overbodige weg gegooid cookies verwijderd , bestanden verwijderd ook de offline en nog meer weet t allemaal niet meer
IKhfile.sys
page_fault_in_nonpaged_AREA
dan vraag en schrijft hij het volgende :
is uw hardware en of software goed geinstalleerd?
heeft u een nieuwe installatie (nee heb ik niet) dan leverancier vragen voor nieuwe windows updates
nieuwe hard en software verwijderen of uitschakelen (heb geen nieuw hard en of software
ook geeft hij soms aan :
maak schijfruimte ( heb ik gedaan)
zet je stuurprogramma`s uit ( geen idee hoe dat moet en wat dan de gevolgen zijn)
raadpleeg fabrikant voor een bijgewerkte versie
vervang nodig beeldscherm adapter ( volgens mij heb ik helemaal geen beeldscherm adapter )
raadpleeg hardware leverancier voor evt bios_updates
schakel bios_geheugen opties zoals caching of shadowing uit ( geen idee hoe dat moet en wat de gevolgen zijn )
ik heb van alles al gedaan , gescant,schijfopruiming,defragmenteren, al het overbodige weg gegooid cookies verwijderd , bestanden verwijderd ook de offline en nog meer weet t allemaal niet meer