Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

foutmelding ? iemand een idee ?

1

Advertise here!!

Citeren05.11.20070 likes
mijn pc viel uit in blauwscherm ,het volgende kwam er te staan :

IKhfile.sys

page_fault_in_nonpaged_AREA

dan vraag en schrijft hij het volgende :

is uw hardware en of software goed geinstalleerd?
heeft u een nieuwe installatie (nee heb ik niet) dan leverancier vragen voor nieuwe windows updates
nieuwe hard en software verwijderen of uitschakelen (heb geen nieuw hard en of software

ook geeft hij soms aan :

maak schijfruimte ( heb ik gedaan)
zet je stuurprogramma`s uit ( geen idee hoe dat moet en wat dan de gevolgen zijn)
raadpleeg fabrikant voor een bijgewerkte versie
vervang nodig beeldscherm adapter ( volgens mij heb ik helemaal geen beeldscherm adapter )
raadpleeg hardware leverancier voor evt bios_updates
schakel bios_geheugen opties zoals caching of shadowing uit ( geen idee hoe dat moet en wat de gevolgen zijn )

ik heb van alles al gedaan , gescant,schijfopruiming,defragmenteren, al het overbodige weg gegooid cookies verwijderd , bestanden verwijderd ook de offline en nog meer weet t allemaal niet meer
Citeren05.11.20070 likes
ik denk dat je pc inde war is shirley
misschien moet je hem na laten kijken
groetjes stefboy
Citeren05.11.20070 likes
shir, typ eens bij google het woord van IKhfile.sys
dan zie je vanalles

gr jeanette
Citeren05.11.20070 likes
Ja ik heb een idee Een hele goede, daarom verklap ik die niet en vraag ik er nu patent op aan
Liefs, Zyxxx
Citeren05.11.20070 likes
veel reactie`s

Advertise here!!

Citeren05.11.20070 likes
donder die pc toch de raam uit joh haal een anderen pff hoop gezeur met je computers
Rick
Citeren05.11.20070 likes
shir anders kom je een keertje hier mijn vader heeft veel verstand van pc;s hij maakt de computers van zn werk ook en de mijne hahah
Rick
Citeren05.11.20070 likes
heb ik nog niet meegemaakt, maar ik vind wel op google dat het een probleem is met SpywareDoctor ofwel Hitman Pro (vandaar de bestandsnaam IKhfile.sys)
op pchelper.nl lees ik dat iemand dit probleem opgelost heeft door SpywareDoctor te verwijderen, als dat niet lukt zou ik een systeemherstel proberen in veilige modus, terugzetten naar een datum wanneer het probleem niet voorkwam. je geraakt in veilige modus door tijdens het opstarten regelmatig op F8 te drukken, en in het opstartmenu kan je dan veilige modus kiezen.
alles op een rijtje: opstarten in veilige modus, SpywareDoctor verwijderen en herstarten. niet opgelost? opstarten in veilige modus en systeemherstel uitvoeren naar een vroegere datum.
Laat me weten of het daarmee lukt Shir
Citeren06.11.20070 likes
spyware dokter verwijderd ,systeemherstel wil die niet pakken ook al gedaan ook in veilig modus , ik had ook gezocht op google gem
ff afwachten of nu de problemen weg zijn ???
Citeren08.11.20070 likes
heb je wel spydoctor met een officieel wachtwoord want anders doet ie ook niks

1

Adverteer hier